پاره ای از نکات جالب و یا تحقیقات شخصی من در عالم مجازی Some interesting research on my own or in a virtual world
۱۳۹۶-۰۹-۲۵
موزه هنر بومی در همه شهرها
هر سال تعداد کثیری از خانوادهها چون باید هزینههای درمانی را خودشان بپردازند، فقیر می شو ند!
۱۳۹۶-۰۹-۲۱
تولید غذا در خانه
خانوارهای نیازمند حمایت مالی - اجتماعی
۱۳۹۶-۰۹-۲۰
اینترنت داخلی مجانی
طرف مذاکره اسرائیل برای اورشلیم کیست ؟
۱۳۹۶-۰۹-۱۸
مونیتور سه بعدی
چگونه ميتوان مانيتور سه بعدي ساخت ؟
كافي است مونيتور را طوري طراحي كنيم كه هر چشم تصوير متفاوتي را ببيند. اين يعني به جاي اين كه سطح پراكنده كننده نور مسطح باشد ، پله دار بوده و هر سطحي كه رو به يكي از چشمها است تصاوير متفاوتي را نمايش دهد.
اين سطح پله دار با يك روكش سطحي ميتواند پوشيده شود تا پله ها در طبيعت مشكلي ايجاد نكنند.
البته براي ديدين تصاوير سه بعدي در اين نوع مونيتورها نيازي به هيچ گونه عينكي نيست.
تخفیف ده الی 20 درصدی قیمت سوخت برای هواپیماهایی که مسلمانان روههینگ را مجانی به ایران بیاورند.
ظرفیت خالی هواپیماهایی که از آسمان میگذرند را میتوان برای کار انسان دوستانه انتقال مسلمان روههینگ اختصاص داد.
در مقابل ایران هم ده الی 20 درصد در کل هزینه سوخت به ایشان تخفیف بدهد.
با این کار ضمن فروش سوخت , مسلمان را مجانی میتوان انتقال داد.
نميتوان به مشكلات مسلمانان برمه بي تفاوت بود. گروهي از آنها نيازمند خدمات پزشكي هستند و گروه ديگري با از دست دادن والدين هم اكنون مشكل ادامه زندگي دارند.
ميتوان آنها را به خانواده هاي داوطلب سپرد تا از ايشان نگهداري كرده و ضمن آموزش بزرگ كردن آنها امكان بازگشت يا نگاهداشتن انها را در ايران فراهم آورد.
ميدانيم كه در ايران نرخ زاد و ولد كم است . اين امر در آينده براي كشور مشكل ايجاد ميكند . به جاي اينكه در آينده از ميان افراد بالغ مهاجر بپذيريم ، ميتوانيم فرزندان نيازمند برمه اي را به عنوان فرزندان خود از كودكي پرورش دهيم . اين كودكان بهتر از هر مهاجري جذب جامعه ايران ميگردند.
اين افراد ميتوانند در آينده پلي بين ايران و برمه و بنگلادش باشند. مناسبات تجاري را بهبود بخشند و فرهنگ دو طرف را در سرزمينهاي يكديگر آموزش داده و يك رنگي بين جوامع را تبليغ نمايند.
امروز همه كشورهاي جهان سعي ميكنند به آنها غذا و ساير مايحتاج را برسانند و از پذيرش آنها خود داري ميكنند.
ايران ميتواند پناهگاه همه آنها باشد . حداقل درصدي از ايشان را ميتوان در ايران نگاه داشت .
از آن سو تغيير مسير هواپيما براي بنزين تخفيف دار ميتواند بقيه بنزين هواپيما را با قيمت معمول از ايران خريداري نمايد . اين امر ميتواند در بلند مدت مسير خطوط هواپيمايي را تغيير داده و نه تنها سود آوري براي ايرانيان داشته باشد ، بلكه تنوع پروازهاي ايران به ساير كشورها را نيز بهبود بخشد. اين يعني هزينه ترانزيت ايرانيان در فرودگاه هاي ديگر كاهش خواهد يافت و بر عكس سود آوري بابت هزينه ترانزيت سايرين در ايران پديد خواهد آمد.