اخیرا شاهد هستیم که بعضی پروندههای خاص در رسانهها نقش پر رنگی دارند.
بعضی پروندههای اقتصادی یا تجاوز اخیرا بخش مهمی از حجم رسانهها را در کنار اخبار معمولی به خود اختصاص داده است.
واقعا قبل از این پروندههای مشابه در حوزه اقتصادی و اجتماعی در دادگاهها در حریان بود. چرا در هر مقطع زمانی تعدادی خاص از پروندههای مشخص مشهور میشود؟
ظاهرا این قضیه مدیریت میشود. یعنی آنچه که باید در رسانهها ( جدیدا رسانههای مجازی نیز به سایر رسانهها اضافه شدند ) مطرح شود و توسط موافق و مخالف, دوست و دشمن مورد بحث و درگیری موافق و مخالف قرار گیرد توسط مدیریت مشترک برنامهریزی و اداره میگردد.
اگر اصل رفتارها برای موافقت و مخالفان مطرح بود, نباید انتخابی به این رفتارها می پرداختند و باید به رفتار حمله میکردند, نه مصداق!
باید درخواست روشی را می داشتند که دیگر آن وقایع تکرار نشود. این در حالی است که همواره به مصداق موارد پرداخته شده است.
در واقع اصلاح قانون , تشخیص افراد واجد شرایط برای کارها مهمتر از تنبیه یک یا چند نفر است.
مدیریت رسانهها در این سطح ابزار قدی و مناسبی برای اداره سرزمینها و جوامع است.
پاره ای از نکات جالب و یا تحقیقات شخصی من در عالم مجازی Some interesting research on my own or in a virtual world
۱۳۹۵-۰۸-۱۶
برنامهریزی و درشت نمایی خبر در رسانهها
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر