۱۴۰۰-۱۲-۲۸

تست سلاح های آب و هوایی در اوکراین

تکنولوژی های متداول امروزی مثل بارور کردن ابرها را همه میشناسند . اما استفاده از آن و سایر تکنولوژی های مشابه در جنگ ها بحث دیگری است .
هم اکنون در اوکراین روسیه در نقش حمله کننده می باشد . باران زیاد و آبرفتی شدن منطقه برای ادوات زرهی و توپ ها مشکل لجستیکی ایجاد می کند . 
اگر در داخل اوکراین از موشکهایی که در ابرها منفجر می شود برای بارور کردن ابرها در منطقه خاص استفاده شود و یا دولتهای خارجی مثلا در ترکیه و گرجستان از هواپیماهای مخصوص این کار استفاده کنند ، به نحوی که باران آن در اوکراین ریزش نماید ، می تواند برای نیروهای روسی خطرناک باشد و مشکلات پیشروی ایجاد نماید .
از سوی دیگر در مناطق دریایی ، چنانچه انفجار های زیر آبی داشته باشیم ، امواج بزرگی را یم توان به سمت شناورهای دیگر کشورها ارسال کرد . این امواج اگر در جهت مناسب حرکت کند، می تواند باعث غرق شدن شناورهای روسی که به شهرهای اوکراین حمله می کنند گردند.. همچنین باعث خواهند شد تا شناورها به مناطق کم عمق حرکت کرده و به گل بنشینند. در واقع کارکرد خود را از دست بدهند .
ممکن است کشورهای غربی از این ابزار ها و سلاح ها در جنگ اوکراین استفاده کرده و یا بنمایند . 
خروجی این اقدامات را می توان پس از برقراری صلح مشاهده کرد.
نه تنها دو کشور درگیر در جنگ ، بلکه برای مردم همه دنیا بهتر است هر چه زودتر صلح برقرار گردد. کاش سیاستمداران می توانستند با مذاکره دعاوی خود را حل و فصل کنند و جان مردم در خطر نمی افتاد.

هیچ نظری موجود نیست: