۱۳۹۹-۰۱-۰۷

تصمیم مهم دولتمردان " تا چه وقت می خواهید درگیر کرونا باشید؟ "

متخصصین می گویند که بین 14 تا 28 روز بعد از آلوده شدن به ویروس کرونا , بیماری خود را نشان می دهد. 
به احتمال زیاد,  بیمار بهبود می‌یابد و با احتمال کم هم امکان مرگ وجود دارد .
تئوری اینکه بیشتر جمعیت اگر مبتلا گردند , اوضاع پایدار و قابل قبول می شود نیز جواب نمی دهد. 
تنها راه این است که همه را قرنطینه کامل کرده و بعد از 28 روز به زندگی عادی بازگردیم .
بدین ترتیب یک دوازدهم تولید ملی کاهش خواهد یافت.  این کاهش در یازده ماه بعدی قابل جبران است.  از سوی دیگر با توجه به اینکه سایر کشورها تصمیم درست را دیرتر خواهند گرفت,  کشورهایی که زودتر از بیماری کرونا آزاد شوند , امتیاز توسعه و کسب درآمد بیشتری را خواهند داشت .
کافی است با نیروهای نظامی 30 روز قرنطینه کل کشور انجام شود. 
هر کسی هر نیازی داشته باشد , علاوه بر استفاده از شبکه‌های مخابراتی و اینترنتی میتواند با نصب یک پارچه سفید درب منزل از پلیس کمک بخواهد .
در ساعات مشخصی از روز , بسته های خرید اقلام ضروری مردم در فروشگاه ها بسته بندی و توسط نیروهای نظامی به آنها تحویل داده خواهد شد . ( استریل  ) 
بدین ترتیب بعد از 14 روز فرد جدیدی بیمار نخواهد بود و بعد از 28 روز هیچ بیمار اولیه وجود نخواهد داشت .
چون مردم با هیچ فردی بجز افراد خانه خود تماس نداشتند,  اگر بیمار بعد از 28 روز هم باشند , در همان روزهای اول افراد خانه خود را آلوده کرده و بعد از 30 روز آن افراد هم دوره 28 روز خود را سپری کرده‌اند. 
بنابراین با این روش میتوان کل جامعه را از ویروس پاک کرد .
افراد بی بضاعت و کم توان , ضمن تماس با تلفن های مشخص یا نصب پارچه دم درب خانه میتوانند از غذا و خدمات بهداشتی ضروری خود در طی دوره قرنطینه برخوردار شوند .
شرکتها نیز اگر نتوانند جبران یک ماه را در یازده ماه داشته باشند , کنی ضرر خواهند کرد.  که در طی حیات شرکتها این امری طبیعی است. 
بعضی شرکتها ممکن است ورشکسته شوند . حسب مورد و تعداد,  کشورها می توانند به آنها کمک مالی , مالیاتی و غیره بدهند . بهترین کمکها خرید کالا و خدمات توسط دولتها است .

هیچ نظری موجود نیست: