۱۴۰۱-۱۱-۱۱

انتظار داخل نشینان ایران از خارج نشینان

این متن را می توان به روشهای گونانی نوشت . اما بگذارید به صورت یک نامه برای هموطنان خارج نشین بنویسم .
فرزندان وطن سلام 
خسته نباشید . بدانید که در اینجا ، جای شما را خالی می کنیم و در آرزوی بازگشت همه شما هستیم . امیدوارم روزی شاهد آن روز با شکوه باشم .
عزیزان وطن ، در طی زمان شبکه های خبری که جزیی از پروپاگاندای کشورها می باشند اخباری را پخش می کنند که می تواند افراد هدف را در جهت های از قبل تعیین شده به حرکت در آورد .
آنچه از همه انسانها انتظار می رود تفکر روی اخبار و پی بردن به حقایق امور است که لزوما چهره ظاهر اخبار نیستند . 
آنچه ما داخلی ها از شما خارجی ها انتظار داریم کمک است به کارهایی که از عهده ما خارج است . مهمترین آن نا امن کردن محیط خارج برای خائنین به وطن است . این کار را از طریق قانونی و در کشورهای خودتان می توانید انجام دهید . 
نمونه آن آقای خاوری است که همه می دانند از ایران مقادیر قابل توجهی ثروت خارج کرده و پلیس ایران هم ایشان را خواسته اند ولی دولت کانادا ترتیب اثر نمی دهد .
یادآوری میکنم که هیچگاه کشور ما ایران به دست اجنبی تصرف نشده است . همواره خیانت کاران بودند که موجب ضعف کشور را بوجود آورده اند .
گر چه قانون نیز نیاز به بازنگری دارد ، اما در راستای اعمال قانون روی ناامن کردن محیط برای خائنین فعالیت نمایید . خائنین به دنیای غرب به عنوان پناهگاه نگاه می کنند . هر یک در حد خود ، بعضی ترکیه و بعضی اروپا و برخی آمریکا و کانادا و استرالیا و سایر کشورها را خانه امن خود می دانند . 
هر کجا هستید . فرزند وطن باشید ( که هستید ) فرزندان ایران همیشه شیر بوده و هستند . 
با یکدیگر نستیزید . اختلاف نظر خوب است . یکدیگر را تحمل کنید . بدانید که از خیانت کاران در میان شما هم هستند . احتیاط کنید و بازی آنها را نخورید .
اگر توانستید چیزی از ثروت دزدان بگیرید ، آن را به گرسنگان وطن برسانید .
به امید دیدار ....


هیچ نظری موجود نیست: