۱۳۹۰-۰۹-۰۶

آخرین تحلیلها و نتایج از بیگ بنگ


شاید جمع بندی آنچه در این چند روز خوانده ام و یا به آن اندیشیده ام زمان زیادی ببرد. سعی میکنم خلاصه وار بنویسم.
1- تحقیقات دانشمندان قبلی نشان داده است که حداقل دو بیگ بنگ داشته ایم. ( منم میگویم که چرا دوتا میتواند بیشتر بوده باشد ، با نظم مثل قلب- یا مثل آبشاری از حیات)
2- ما از انواع چیزهائی که اطراف ما است و ماهیت مختلفی دارند چند قلم را میشناسیم .( نورکه با سرعت نور حرکت میکند - همه مواد ومتریال زیر سرعت نورمثل اتمها- اجزاء هسته و .... - تایکونها Tachyon با سرعت بالاتر از سرعت نور حرکت میکنند - سیاه چاله ها با دمای صفر کلوین ) حال از اجتماع همه سیاهچاله های عالم یک هسته عظیم غیر سیاهچاله حاصل میشود. در مرکز جهان هستی اسم این ماده نهائی را ماده زد(Z) گذاشته ام . همچنین اولین ماده حاصله عالم چیزی بوده جدای از این مواد آن ماده را (A) نامیده ام . اما این ماده اولیه از یک چیزی درست شده است . آن ماده (O) است . حال باید دید این ماده Z چطور به آن ماده اولیه O تبدیل میگردد. و این کار باید طی یک پرسه ای انجام شود.
این کار میتواند طی یک سیکل شدنی انجام گردد. ( نیاز به بررسی بیشتر دارد)
3-طرح من شامل سه بعد طولی و زمان و یک فضا است . این فضا ، قابلیتهائی دارد که تا قبل از این اعلام نشده است.
کلیه موادو نور و غیره را بصورت ذره ای ( که همه عادت دارند به آن میپردازند ) نمبینم. گرچه این تئوری ذره ای جوابهای درست میدهد. اما واقعا دنیا ذره ای نیست. دنیا انرژی است. نور است و تراکم انرژی ماده است. نور اثرات ذره ای میتواند داشته باشد ولی ذره نیست( همه نور آن نیست که میگویند)
4- میدانیم قرار گرفتن یک ماده فیزیکی در فضا باعث انحنای فضا میشود. خوب این انحاناء دو بعدی نیست چهار بعدی است. در سه بعد مکانی معنای آن این است که نزدیک جرم فاصله یک متری کمتر است تا در در فاصله های دورتر . یعنی اگر یک جسم با سرعت ثابت از این جرم دور شود. به نظر ناظر مستقل ( ناظر در فواصل بسیار دور) به نظر حرکت شتابدار به سمت خارج است . درحالی که با سرعت ثابت حرکت داریم. برای بعد زمان آن را هنوز تحلیل نکرده ام.
5- اگر چند بیگ بنگ داشته باشیم . لزومی ندارد بعد از اتمام یکی دیگری اتفاق افتاده باشد. یعنی اولا یک جرم بزرگ در نقطه آغاز خواهیم داشت . و همچنین حجم بزرگی از جرمهای مصرف شده و تاریک که به سوی مرکز بازمیگردند. ( همچنین جرمهائی که تازه از نقطه آغاز خارج شده اند.) بسته به این که زمان ما کجای زمان انفجار آخر باشد ممکن است حجم مواد ومتریال هستی متفاوت باشد.
اما با وجود حجم زیاد جرم درمرکز هستی ، الاحظه میکنیم که اولا حرکتهای رو به خارج کند شونده استو ثانیا به نظر حرکتهای رو به خارج شتاب به سمت بیرون است! ( برای خودم هم جالب است . اما با مطالب بالا منطقی است)
6- الان درگیر درک سرعت موهومی و جرم موهومی در جهان هستی هستم . چرا؟ چون با قبول سرعتهای بالای نور سرعتها و به تبع آن جرمها بصورت موهومی خود را نمایش میدهند.
من قبلا از خازن بجای مقاومت استفاده کردم برای کاهش ولتاژ ( بدون اتلاف حرارت و توان اکتیو ولتاژ راکاهش دادم) و با مقاومت و جریان و ولتاژموهومی آشنا هستم. اما تسری این موارد به سرعت و جرم برایم سخت است.( شاید نیاز به زمان داشته باشد.

7-چرخه مواد جهان بخه چه صورتی است ؟ شاید آنچه در شکل بالا نمایش یافته است . Cycle Existence

هیچ نظری موجود نیست: