۱۳۹۰-۰۸-۱۲

ستاره آواره( آبی)- نظریه جدید

نوع خاصی از ستاره ابی رنگ وجود دارد که در میان سایر ستارگان پرسه میزند . و در نزدیکی ستارگان قرار گرفته و هیدروژن آنها را که باعث حیاط و زندگی ستارگان میشود جذب نموده و بعد از مدتی سراغ ستاره بعدی میرود!
چگونه؟
چرا وقتی اینقدر نزدیک میشود و جاذبه دارد که هیدروژن ستاره را جذب می کند . جذب ستاره نشده و دو ستاره یکی نمیشوند؟ و چطور از جاذبه همه ستاره ها فرار می کندوبه سمت ستاره های بعدی می رود.
اولا این حرکت هدف دار و هوشمندانه است.
حال دو حالت وجود دارد:
1- خود این خورشیدها ی آواره آبی ( به دم ما) "Blue stragglers"
دارای هوش بالائی است و میتواند تصمیم گرفته و در فضا حرکت نماید و میتوان تصور کرد یک خورشید هوشمند را
2- حالت دوم این است که این خورشید سرنشینهای هوشمند دارد. که در این صورت این هوشمند ان از ما خیلی پیشرفته تر هستند که سوار یک خورشید هستند و به شکار سوخت خورشیدی ، به خورشید های دیگر نزدیک میشوند.
3- شاید این مهمترین باشد.
همانطور که در بدن ما عواملی وارد و خارج سلول می شوند و اطلاعات و یا مواد را جابجا می کنند، ممکن است کهکشان و سیستم آن مثل یک سلول در جهان بزرگتر ( بدن بزرگ جهان) باشد.
بنابراین تعجبی ندارد که یک عاملی را کشف کنیم که اطلاعات یا موادد را جابجا می کند . از این قبیل باید زیاد باشد. اما اگر یک کهکشان به اندازه یک سلول آن بدن بزرگ باشد! ابعاد خود آن بدن چگونه است و این تبادل اطلاعات بین این سیستمهای سلولی بزرگ چگونه است و چگونه اجرا می گردد.
در خصوص حالت اول و دوم . نظر به این که در قرآن داریم " ومن الماء کل شی حی" یعنی از آب است که هر چیزی زنده است .
( و دانشمندان امروزه ما نیز همین را میگویند) پس خورشید هوشمند نداریم و احتمال سکنه در داخل سفینه خورشیدی وجود دارد.
اما با توجه به حدیث رسول خدا " که تو هم جهان اکبری و هم جهان اصغر ( که جهان اکبر از روی ما ساخته شده است ) احتمال وجود یک موجود بزرگ که کهکشانها اجزاء او باشند وجود دارد.
البته او خدا نیست. و خدا فراتر از این حرفاست. سوء تفاهم نشود. این موجود مخلوق است و خدا خالق است و مخلوق نیست . اما هوش ما باید از آن موجود بزرگ بیشتر باشد یا مساوی و البته در بهترین انسانها را می گوئیم و نه کمترین انسانها را.

هیچ نظری موجود نیست: