۱۴۰۲-۰۴-۲۶

یک روش محتمل از چگونگی فروپاشی روسیه

روسیه سرزمین وسیعی است و این بزرگی خود نوعی عامل دفاعی است . علاوه بر منابع خود ، امپراتوری چین نیز نیز از منظر اقتصادی و نظامی اجازه سقوط را به روسیه نمی دهد.
اما این غول را چگونه می توان از پا درآورد ؟
موجودات بزرگ کند هستند . و سیستم مدیریت و مغز این موجود به دلیل فاصله از مرکز کند عمل می کند و همچنین متمرکز هستند .
بنابراین این غول بزرگ را باید وادار به حرکت کرد . حرکتهای پشت سر هم و انرژی بر . اتفاق های پشت سر هم باعث می شود که مغز این مجموعه نتواند تصمیم های درست را بگیرد و تکرار این رفتار باعث شکست اعضای بدن غول خواهد شد .
این حرکتها می تواند مشکلاتی از قبیل انفجار در خط نورد استریم باشد . انرژی سیبری که به روسیه می رسد فاصله طولانی دارد و بدون محافظ است . احتمالا تروریست های اوکراینی دلایل کافی برای انفجار در این مسیر طولانی دارند .همچنین بخش مهمی از برق روسیه از سیبری می آید . 
ایجاد محافظت از این خط بزرگ بدان معنی است که بزرگی روسیه که نقطه قوت آن است تبدیل به نقطه ضعف می شود . مردم روسیه در شبهای زمستانی بدون گاز و برق سختی های زیادی را متحمل خواهند شد . و این خود نارضایتی مناطق پرجمعیت غربی را باعث می شود .
عدم مدیریت صحیح و دور افتادگی این خطوط می تواند زمینه ساز طولانی و گسترده بودن مشکلات بخش برق و گاز روسیه شود.
به خاطر داریم که قطع برق در سواحل شرقی آمریکا چگونه کل مناطق شرقی را در خاموشی فرو برد . این کار در روسیه طولانی تر و تکرار پذیر تر است .

هیچ نظری موجود نیست: