۱۳۹۶-۰۷-۱۶

نگاهی متفاوت به عمل بینی

اگر شما مجاز به آرایش در مقابل آیینه باشید , حد تغییراتی که مجاز هستید روی چهره بدهید چه میزانی است ؟
آیا ساختار چهره مثل بینی را در بر میگیرد ؟
آیا لب و گونه (بوتاکس )را میتوانید تغییر دهید؟
این که در عرف جامعه این حدود تعیین نشده,  این تصور را در افراد بوجود می‌آورد که این کار نیز مثل آرایش است.
باید حد نهایی آرایش در جایی مشخص شود تا افراد صرفا برای چشم و هم چشمی , تصور زیبایی و احساس خوشی مقطعی دست به تغییرات گاه مخرب روی بدن خود ننمایند.
خداوند افراد را متفاوت آفرید و هیچ چیز زشتی نمی سازد.
او زیبا است و از او جز زیبایی صادر نمیشود.

واقعيت اين است كه افرادي كه به نظر زشت ميرسند براي ديگران ممكن است زيبا باشند . در طول تاريخ و در جامعه مشاهده كرده ايم كه هيچ فردي تنها نمانده و زشت ترين افراد نيز كسي را يافته اند كه بينهايت ايشان را دوست داشته و آنچه را ديگران زشتي در آن شخص ميبينند ، آن شخص زيبايي ببيند.

اين كه در طول زمان با تبليغات عرف جامعه تغيير ميكند و موي بلند و چهره باربي يا لب مشابه فلان بازيگر مد ميشود امري است جداگانه .

براي پيگيري مد ميتوان ميزان مشخصي آرايش كرد . اما نه تبديل چهره به چيزي كه نبوده است . موارد پزشكي مجزا است و ارتودونسي و عمل بيني و غيره بر اساس نياز پزشكي بايد از عمل هاي زيبايي مجزا شده و ضمن تغيير نرخ اين خدمات حتي ممنوعيت نيز باري اين قبيل عملها ايجاد كرد.

شايد اجراي عمل زيبايي صرفا در جزيره كيش ( بتواند هزينه اين كار را تا حدود زيادي اضافه نمايد و از سوي ديگر در تمام طول سال سفر براي اين محل توريستي ايجاد كرد ) جايگزيني كيش با شهرستانهاي دور افتاده يا مورد نظر براي 1يشرفت ( مثل خرمشهر ) ميتواند ضمن كاهش اين گونه عملها ، باعث رشد و توسعه كشور نيز گردد.



هیچ نظری موجود نیست: