۱۳۹۶-۰۷-۱۶

موسیقی زنده در رستوران !

قانوني برای موسیقی زنده در رستورانها بايد تصويب شود. نوازندگان و خوانندگان تازه كار جايي براي عرضه خدمات خود بايد داشته باشند. اين خدمات باعث جذب بيشتر مشتري نيز شده و بخشي از مشتريان براي شنيدن و استفاده از موسيقي به اين رستورانها مراجعه كرده و باعث افزايش فروش رستورانها خواهد شد . ( بخصوص در ساعتي كه رستورانها كمتر مشتري دارند )

در هر سطح مساحت رستوران ميتوان ميزان مشخصي از نوازنده و خواننده را قانونمند كرد .ميزاني كه كمتر از آن جريمه داشته ( و اين جريمه به موسيقي و رشد آن اختصاص يابد ) و براي رستورانهاي بزرگتر میزانی مشخص از ارکستر ميتواند راحي گردد. اين ميزان از پخش موسيقي ملايم در فست فودهاي كوچك شروع شده و تك نوازي و گروه نوازندگان تا اركسترهاي بزرگ را ميتواند شامل گردد.

بر گزاري تك نوازي و انواع ديگر خدمات مشابه در ساعات كمتر مشتري دار رستورانها ، ضمن اين كه باعث افزايش درآمد رستورانها شده و از سوي ديگر رشد صنعت موسيقي و اشتغال و افزايش توليد ناخالص ملي را در اين بخش باعث ميشود . 

جنبه هاي مثبت براي رفاه و امنيت و آرامش اجتماع را نيز سبب ميگردد.

مزاياي ديگر قانون را بايد به عهده دست اندركاران گذاشت . اما همين چند حسن كافي است كه هر چه سريعتر اين قبيل دستورات ابلاغ شده و گامي در جهت رشد و رفاه جامعه برداشت .



هیچ نظری موجود نیست: