۱۳۹۶-۰۶-۲۹

آینده خرید و فروشگاه های بزرگ

واقعیت مجازی ما را از بیرون رفتن و خرید کردن بی نیاز میکند. خرید های فوری نیز میتواند با کمک واقعیت مجازی در خودرو  و حتی در خیابان در حال حرکت خریداری انجام گردد و در هر کجای جهان ( حتی سر چهار راه بعدی ) کالا تحویل گردد.

بنابراین در خیل عظیم کالاها و فروشگاه های مختلف ، افراد سر فرصت مینشینند و بازار خاص خود را طراحی میکنند . مغازه اول سوپر مارکت – دوم لباس فروشی- سوم بلور و کالاهای لوکس و ...

هر گاه نیاز به خرید داشتیم وارد بازار خاص خود میشویم و کالاها و نیازهایمان را برآورده میکنیم . برای خرید فوری و غیر بازار گردی نیز میانبرهایی که با صدا یا متن کار میکنند ، فوری ما را به سمت برآورده شدن نیازهایمان هدایت میکنند.

نرم افزارهای هوشمندی که کالاهای خریداری شده را به خاطر دارند و با در قفسه قرار دادن کالاهای پیشنهادی ، ما را در خرید کالاها یاری میکنند.

این نرم افزارها ، بصورت موازی امکان پردازش کیفی و قیمتی محصولات را نیز دارند و پس از انتخاب کالا ، طیف کیفیتی و قیمتی را نیز برایمان به نمایش أر آورده – کالاهای جایگزین را عرضه میکنند و پیشنهادی مفید بر اساس خرید های قبلی را نیز ارائه میکنند.

سرعت دسترسی کالاها و تفاوت قیمت میتواند بهترین قیمت و کیفیت را برای خریدار مهیا نماید .

گر چه این تکنولوژی خرید دور نیست . اما هنوز بخش متوسطی از کالا و خدمات در مغازه ها و فروشگاه ها عرضه و مصرف خواهد شد.


​ 

هیچ نظری موجود نیست: