۱۳۹۵-۰۷-۰۷

در معنای "دوست دارم " نر به ماده


در طبیعت برای نرها و ماده ها نقشهای متفاوتی رقم خورده است. این فرایندها نقش پر رنگی در زندگی بشر بازی میکند. بحثهای برابری جنسیتی باید به این فرآیندها توجه کند و مانع و مخالف طبیعت انسان حرکت نکند. همانطور که افراط بد است, تفریط نیز مشکلات فردی و اجتماعی برای نوع انسان به ارمغان خواهد آورد.
در طبیعت انسانی گونه نر برای نزدیکی به گونه ماده نزدیک می‌شود و درخواست خود را عرضه میدارد. ماده نیز بر اساس غریزه به نر مطلوب جواب مثبت میدهد. این که نوع نر و ماده چه پارامترهایی را مد نظر قرار میدهند, امری است مجزا که بصورت مفصل در کتب متخصصین درج گردیده است.
زمانی که نوع نر پیغام "دوست دارم " را به نوع ماده میدهد, اعلام میدارد که حافظ اوست و نزد او ماده در امنیت خواهد بود. نوع ماده نیز پس از قبول و حصول اطمینان از این امنیت تشکیل خانواده را گردن مینهد.
این امنیت در جوامع مختلف, متفاوت است. امنیت غذایی, جانی,اجتماعی, مسکن و انواع ممکنه امنیت های ممکنه را میتواند شامل شود.
در اغلب جوانها دوطرف به معنای این گفتار واقف نیستند و بصورت غریزی ارتباط و مکالمه برقرار گردیده و بر اساس عرف جامعه خانواده تشکیل میشود. همواره دانستن ها به طرفین کمک میکند تا ضمن شناخت خود, طرف مقابل را نیز بهتر درک نمایند. لازم است در آموزش های متداول جنبه های انسان شناسی گونه انسانی نیز مد نظر قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: