۱۳۹۵-۰۷-۰۹

مشکل طلاق و ازدواج نیاز به درک عموم مردم از واقعیتهای شخصیتی خود دارد

عاشق شدن راه های مختلفی دارد. معمولا افراد تصمیم میگیرند که طرف مقابل کیس مناسبی است ( با متغییرهای شخصی خاص خودشان ) پس لیاقت عاشق شدن دارند. سپس تصمیم میگیرند که عاشق شوند.

و عاشق میشوند.

اما عاشق ماندن هم مهم است . شاید عاشق ماندن بیشتر یک تصمیم باشد . افراد تصمیم میگیرند که عاشق طرف مقابل بمانند. و میمانند. آن کسی که عاشق مانده و با عدم ادامه عشق طرف مقابل روبرو میشود ، با مشکلات عاطفی روبرو میشود.

کم بودن ارتباط عاطفی و درک طرفین از این ارتباط و وضعیت طرف مقابل معمولا عامل این بحران عاطفی است . حتی برای شخص مظلوم نیز اگر درک از طرف مقابل وجود میداشت ، انتظار رفتار نامطلوب از طرف مقابل را میداد.

آموزش ، آموزش خیلی مهم است . این آموزش در منزل و از طریق والدین یا در اجتماع و رسانه های جمعی باید صورت گیرد. آموزش در دبیرستان ( سن حساس برای فرزندان ) خیلی مهم است ، اما همه چیز را از سیستم آموزشی نمیتوان انتظار داشت .

یک شبکه مدیریت آموزش فرزندان کشور در همه مقاطع باید وجود داشته باشد. آموزش های کلاسیک جزئی از شبکه آموزشی است . فرزندان را باید برای برخورد مناسب با اتفاقات در اجتماع مسلح کرد. برای موارد خاص باید سیستم های خاص آموزشی تدارک دید .

اما یادمان باشد " عاشق شدن ممکن است یک اتفاق هورمونی و غیره باشد ، اما عاشق ماندن یک تصمیم است " ما تصمیم میگیریم که عاشق بمانیم .

هیچ نظری موجود نیست: