۱۳۹۲-۰۵-۲۸

شرور سیتی

افراد شرور کسانی هستند که به اعتقاد پلیس ، برای محیط خطرناک هستند ، اما جرم هائی که مرتکب میشوند بسیار کوچک است و اغلب با پرداخت جریمه نقدی ، از زندان آزاد میشوند و یا دلایل کافی برای زندانی شدن آنها موجود نیست.
در یک برنامه تلوزیونی دیدیم که یک افسر ارشد پلیس گله داشتند که با زحمت زیاد یکی از این افراد شرور را دستگیر کرده و قاضی آن شخص را آزاد نموده است ( مشکلات و تحدیدهای این افراد به پلیس و قضات و یا ارتباط با افراد خاص جامعه و خدمات ارائه شده با آنها ، خود جایگاه دیگری دارد)
زندانی نمودن این افراد برای جامعه هزینه نیز دارد.بهتر است آنها را به یک شهر که خود آنها فقط در آن زندگی کنند بفرستیم . در آن شهر آنها تبعید خواهند بود و چون بیرون آمدنشان تحت کنترل است، بصورت یک زندان باز بزرگ ، زندگی خواهند کرد. آنها در آن شهر میتوانند کار کنند ، درآمد داشته باشند و برای خودشان و جامعه مفید باشند. از میان ایشان میتوان پلیس و سایر موارد کنترلی شهر را استخدام نمود تا نظم در شهر برقرار باشد.افراد برای زنده ماندن در این شهر باید یک کاری انجام دهند و یا از منابع مالی دوستان و اقوام خود که برای ایشان ارسال میگردد ، استفاده کنند. بدین ترتیب آنها به سمت فعالیت اقتصادی و کار سالم سوغ داده میشوند. پس از یک مدت زمانی خود آنها با شرارت مخالفت نموده و افراد شرور جدید که به شهر وارد میشوند را تحدید نموده تا از شرارت دست بر داشته و به نحو سالم زندگی نمایند.
از میان این افراد میتوان با انجام آزمایشانت – آموزش و سایر تدابیر لازم ، کماندوها ، نیروهای نظامی و غیره را استخدام نمود و آنها را جذب جامعه کرد.

همینطور است معتاد سیتی – دزد سیتی و الی آخر. حذف افراد پر خطر از اجتماع و ایجاد یک محیط که آنها بتوانند با امثال خودشان به راحتی زندگی کنند، باعث میشود آسیب های اجتماعی که به سایر افراد می آورند حذف گردد. چرا به دلیل اشتباه یک نفر ( دزدی – اعتیاد و غیره ) جامعه باید جریمه شود و هزینه زندگی و نگهداری آنها را درزندان بپردازد؟
همچنین  چراباید خانواده این افراد جریمه شوند و از داشتن زندگی با پدر – مادر و غیره محروم گردند.
خانواده آنه باید این اختیار را داشته باشند که بتوانند به فرد مجرم که در شهر مجرمین زندگی می کند بپیوندندو یا نه گاهی به دیدار آنه بروند و یا سایر روشهای معقول و متداول را پی بگیرند.


هیچ نظری موجود نیست: