۱۳۹۳-۰۷-۰۵

ترفند فروش پخش مستقیم فردی , برای جایگزینی نیامدن مردم به استادیوم


با ورود تلویزیون و بعدا اینترنت , از مشتریانی که مستقیما به استادیومها میرفتند کاسته شد .
برای جبران ضرر این امر , استادیومها شروع به دریافت مبالغی از شبکه‌های تلویزیونی ( پخش اینترنتی ) کردند .
راه کار مناسب برای تکنولوژی امروز جهان به شرح زیر است .
تهیه و عرضه اینترنتی مسابقات بصورت آنلاین .
مشاهده کنندگان آنلاین , کسانی که خواهان هیجان در همان لحظه بازیها هستند و یا در آن زمان امکان حضور در شهر یا استادیوم را ندارند , مبلغ کمی ( مثلا یک دلار ) خواهند پرداخت .
نسخه عرضه شده به شبکه‌های تلویزیونی با تاخیر مثلا نیم ساعته - یک ساعته , بسته به نوع مسابقه ( فوتبال - بسکتبال - بیس بال و ....) متفاوت خواهد بود .
این درآمد اضافه نسبت به قبل برای استادیومها است که سهم تیمهای بازی کننده را بصورت درصدی از درآمد میتواند پرداخت نماید .

هیچ نظری موجود نیست: