۱۳۹۹-۰۷-۰۵

فرازی از داستان یهودیان

به گفته یهود آنها از فرزندان ابراهیم و خود ابراهیم از فنقی ها بود . در تاریخ یهود همه یهودیان به بابل منتقل شدند و بعد از آزادی گروهی در خاورمیانه (ایران ) مانده و گروهی به اورشلیم رفتند . هر دو گروه مجزا به فرمان کوروش ، سعی کردند از روی حافظه کتابهای سوزانده شده را بنویسند . ( بعد از 200 سال اسارت ) بعدها دو نسخه تورات داشتند که تورات امروزی ترکیب آن دو نسخه است . آنها هیچ چیز مدونی از قبل از آزادی توسط کوروش ندارند . گروهی که ماندند ، در کنار پیغمبرانی مثل دانیال نبی ع ( مدفون در شوش دانیال ) ماندند و یا همراه پیامبران دیگر یهود در ایران پخش شدند . ( در قزوین یک زیارتگاه است که 5 پیغمبر یهود در آن دفن هستند ) اینها جالب است اما مهم نیست .
چیزی که مهم است این است که یهود با اروپائیان چه کرد که متفقا تصمیم به هلوکاست گرفتند ! این رفتار آلمانها دلیلی باید داشته باشد . باید از آنها بدی دیده باشند .
ما هم در ایران یهودیان را به مال اندوزی افراطی بدون توجه به اخلاقیات می شناختیم .( در میان همه گروه ها استثنا هست . اینها عمومی است ) از جمله ربا برای یهود حلال است و به این وسیله آسیب زیادی به کسانی که در همسایگی آنها بوده زده شده است .
امروز از جمله موارد دینی یهود این است که نجات جان غیر یهود مباح است . زیرا زنده ماندن غیر یهود باعث ضعف یهود می شود . از این رو آنها در کشتن مسیحیان و مسلمانان در دین خود مانعی ندارند و در طول تاریخ تا همین امروز نیز این کار را عملا انجام داده و می دهند . خداوند ببخشایدشان
(خود آنها ادعا می کنند که فقط فرزندان اسحاق یهودی و قوم برگزیده بودند و هستند )دراسلام نه فقط فرزندان اسحاق ع بلکه پیروان ایشان را یهود می دانیم . آنها که با موسی رفتند ، گروهی از مردم مصر که به دین یکتا پرستی زمان خود ایمان آورده بودند (علاوه بر فرزندان اسحاق ع ). نمونه آن که یکی از درباریان مصر فرعون را از کشتن موسی نهی کرد و به اذعان یهودیان و مسلمانان کشته شد و هر دو مذهب به یکتا پرستی آن شخص اذعان دارند . همچنین اکثر مردانی که با زنان یهود از مصر خارج شدند . زیرا در آن زمانها حداقل به اندازه سن موسی ع فرزندان پسر را کشته و دختران را زنده می گذاشتند .
بنابراین اکثر مردان آنها غیر یهود بودند .
ما مسلمانان ، یهودیان را پیرو پیغمبر خداوند می دانیم و خون و مال آنها را محترم می شمریم . اما یهود خون و مال مسیحیان و مسلمانان را مباح دانسته و پیروان این دو پیغمبر بزرگ را در بهترین حالت " خارج شده از دین موسی ع " می خوانند .
و می دانند
و عمل می کنند .
خداند به راه راست هدایتشان فرماید .

هیچ نظری موجود نیست: