۱۳۹۵-۰۴-۲۰

پایان عصر شکار

گفته میشود بشر قبل از این که به کشاورزی بپردازد , بوسیله شکار غذا تهیه میکرد است .
هر چه پیشرفت بشریت اضافه شده , از میزان تامین غذا توسط شکار کم شده است .
نگهداری از حیوانات اهلی باعث شده بشر بتواند نیاز پروتئین خود را بدون نیاز به شکار تامین نماید. اما همچنان شکار کردن به عنوان روش تامین پروتئین در نزد گروهی از مردم جا داشته است . بعلاوه شکار کردن نزد ثروتمندان به عنوان ورزش مطرح میشد و بی حساب حیوانات وحشی کشتار میشد ند.
امروزه با پیشرفت انواع سلاح‌ها میتوان هر حیوانی را از راه دور شکار کرد . و البته با توجه به کاهش جمعیت جانوری در سرتاسر سیاره این ورزش بصورت یک ورزش گران مطرح شده و ثروتمندان برای این کشتار حیوانات که دیگر نیاز حیاتی بشر را تامین نمیکنید به راه های دور سفر نمایند و برای,این کار حاضر به خرج نمودن پول زیاد باشند .
طبیعی است که برای حفظ حیات وحش و همچنین گسترش انسانیت جلوی کشتار حیوانات وحشی در سرتاسر کره زمین گرفته شود. بشر دیگر نیازی به کشتن حیوانات برای ادامه زندگی ندارد .
با توجه به افزایش تعداد سلاحها نزد مردم و کاهش جمعیت جانوری , اگر اجازه کشتار حیوانات ادامه داشته باشد , نسل حیوانات وحشی از بین خواهد رفت و شاهد تغییرات گسترده زیست محیطی به واسطه نبود حیوانات خواهیم بود . خطری که از هم اکنون در بسیاری مکانها رخ داده و عواقب آنرا دیده‌ایم.

هیچ نظری موجود نیست: