۱۳۹۵-۰۴-۲۲

خرید خانه برای جوانان

افراد جوان نمیتوانند خانه بخرند و یا آنرا اجاره کنند . روشهای حمایتی زیادی برای خرید خانه جوانان پیشنهاد شده است . شاید بهترین آنها تامین هزینه خانه توسط دولت و بدهکار کردن جوانان باشد .
اما بستن جوانان به یک خانه و محدود کردن آنها از تحرک در سطح کشور مشکل مهمی است . در حالی که شاغلین سازمانهای خود را حداکثر هر دو سال تغییر میدهند , وابسته بودن به یک نقطه خاص میتواند انعطاف کاری را کم نماید .
نزدیکی محل اسکان به والدین در ابتدا ازدواج یک حسن است و خانواده میتواند حمایت مناسبی ارائه نماید . علاوه بر این در طی زمان جوانان به فضای متفاوتی نیاز خواهند داشت . تعداد فرزندان در اندازه واحد مسکونی مهم است و بسیاری موارد دیگر .
خیلی جالب خواهد شد که جوانان به جای خرید یک واحد مسکونی,  سهام یک شرکت ارائه دهنده منزل را بخرند و اقساط آنرا بپردازند . با این روش در داخل این شرکت‌ها , افراد میتوانند واحدهای مسکونی را تحویل شرکت داده و واحد جدیدی را تحویل بگیرند . با پرداخت ثابت خود میتوانند در واحدهای مسکونی بمانند .
واحدهای کوچکتر مانده سود بیشتر و واحدهای مسکونی بزرگتر مانده سود کمتر برای صاحبان سهام خواهد داشت . کمکهای دولتی به افراد باعث میشود که مدیریت این شرکت‌ها بصورت اقتصادی رشد و رقابت نمایند .
بررسی مشکلات و سایر وجوه ممکنه این طرح توسط متخصصین قابل تحلیل و برای مجریان قابل پیاده‌سازی است .

هیچ نظری موجود نیست: