۱۳۹۶-۰۳-۲۳

بدنبال دایناسورهای هوشمند

بدنبال دایناسورهای هوشمند

اگر در زمان های گذشته در مقطعی از زمان دایسناسورهای هوشمند روی زمین زندگی میکردند ، چگونه میتوان حیات هوشمند گذشته را کشف کرد . 

بزرگترین سازه های امروز بشر حداکثر هزار سال بعد از حذف بشر از نگهداری آنها از بین میروند. گذشت ملیونها سال از نابودی دایناسورها باعث میشود هر گونه سازه  و آثاری که احتمالا ساخته اند از بین رفته باشد .

از جمله مواردی که میتوان برسی نمود این است که آنها نیاز به انرژی داشته اند . از این جهت باید به معادن نفت و ذغال سنگ قدیمی روی آورده باشند و این منابع را در زمان خود مورد بهره برداری قرار داده باشند . 

این کار آنها باعث میشود که اولا اندازه معادن کاهش یافته باشد و ما امروز منابع ذغال سنگی داشته باشیم که بخش با کیفیت آن حذف شده باشد و لایه های با کیفیت کم آنها باقیمانده باشد . از طرفی سوزاندن کربن باعث آۀودگی هوا و تغییر میزان آلاینده های جو میگردد. در لایه های زمین شناسی موارد افزایش گازهای گلخانه ای مشاهده شده و بعضی از آنها را میتوان به عنوان امکان وجود موجودات خوشمند در نظر گرفت.

با توجه به حرکت پوسته زمین سطح خشکی ها و معادن ممکنه آن دوران و همچنین جریانهای دریایی در آن روزگار را میتوان بدست آورد .

اگر موجودات هوشمند در آن زمان پلاستیک را با تکنولوژی شبیه تکنولوژی امروزاستفاده کرده باشند و مشابه امروز مقادیر زیادی از آن را به اقیانوسها ریخته باشند ، در مکانهایی از اقیانوس جزیانهای دریایی ماندگاری پلاستیکها و تجزیه آنها را در مقابل نور خورشید ایجاد میکرده و با از بین رفتن پلاستیکها ، اکسید هایی که برای  روانی قالبهاب پللاستیک به آن میزنند در آن محلها رسوب کرده و امکان شناسایی آن امکانپذیر خواهد بود. برای این کار باید جریانهای دریایی آن روزگارها را شناسایی و کف اقیانوس را برای یافتن اکسیدهای باستانی مورد نظر بررسی کرد.

راه های زیاد دیگری نیز برای بررسی یافتن دایناسورهای هوشمند وجود دارد .


​  

هیچ نظری موجود نیست: