هم اکنون مشکل این اتومبیل ها در خصوص پارامترهای شهری آنها است . اما این خودروها برای سفرهای بین شهری ایده آل هستند . استفاده از یک چتر نجات برای بلند کردن خودرو - در جاده های خارج شهرها ایده آل است . بدین ترتیب از انحنای جاده ها خلاص می شویم . از سوی دیگر استهلاک جاده ها هم حداقل خواهد شد .
بخصوص که از این تکنولوژی برای حمل باربین شهری می توان استفاده کرد.
این یعنی کامیونها و وانت های حمل بار بین شهری مثلا برای مسافت های بیش از 10 کیلومتر بهتر است از این تکنولوژی استفاده نمایند .
هم اکنون به صورت یک ورزش از پاراگلایدرها و انواع موتوری آن استفاده می شود .
می توان انواع چند سرنشین دار و سبک آن را نیز طراحی نمود . انواعی که موتور حرکت روی زمین را نیز داشته باشند .
ظاهرا تازه در آغاز یک تحول عظیم در صنعت خودرو و حمل و نقل هستیم .
باید دید حالت های بهینه ظاهر خوردو ها را به کجا خواهند کشاند . از سوی دیگر توسعه انواع خودرو ها می تواند انواع سکونتگاه های انسانی را نیز دستخوش تغییر قرار دهد . حالا می توان با هزینه ارزان روی تپه ها و شیب های کوه ها زندگی کرد و هر روز سر کار رفت .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر