۱۳۹۳-۱۰-۲۷

فرصت صادرات لبنیات به روسیه

این فرصت را باید بصورت یک فرصت استراتژیک دید. بنابراین حتی با واردات لبنیات از مرزهای جنوبی باید لبنیات ایرانی به روسیه صادر گردد .

برای این کار باید فروشگاه های ایرانی نیز در روسیه بازگشایی شود . ( گام اول صادرات با وارد کنندگان روسی – گام دوم باز نمودن فروشگاه های لبنیات و مواد غذایی ایرانی ) چیزی که در نهایت میتواند بصورت فروشگاه های وال مارت آمریکا ( در ابعاد کوچکتر ) فعالیت نماید . این فروشگاه ها نه تنها سود اقتصادی را برای طرفین فراهم خواهد آورد بلکه ارائه دهنده فرهنگ ایرانی در روسیه نیز خواهد بود .

چیزی که باعث نزدیکی مردم روسیه با فرهنگ ایران گردد .

این کار نیاز به سازمان بزرگی دارد که تنها سازمان اقتصادی فعلی که توان این کار را دارد واحد اقتصادی سپاه پاسداران است . مدیریت متمرکز و داشتن افراد کافی از  موارد مهم این فعالیت میباشد که هر دو در سپاه موجود است . اعزام یک سردار برای هر شهر مهم ( مانند آستراخان ) میتواند ضمانت پیشرفت فعالیت را داشته باشد . سایر مزایا در آینده برای طرفین قابل حصول است که بسته به فرصت پیش آمده باید اقدامات مناسب صورت پذیردد .

منبع تامین لبنیات با حجم زیاد و نسبتا ارزان نیز استرالیا و زالاند نو است . این چرخش کالا و کسب سود در شرایط فعلی اقتصادی است و در آینده نیز کارهای بیشتری میتوان انجام داد .

هیچ نظری موجود نیست: