۱۳۹۶-۰۵-۱۵

حلقه مفقوده ساز زنهاي مترو ( خياباني )

در ميان هنرمندان جوان ، نوابغي هستند كه بايد شناسائي شوند. مطرح شدن نياز به عرضه و رقابت دارد . و اين براي افراد محجوب اتفاق نمي افتد. در واقع اين فروشندگان هستند كه نسبت به عرضه كالاهاي خود موفق خواهند بود . و اين در ميان هنرمندان بخصوص طيف جوان كه به كار ديگري ( موسيقي )‌پرداخته اند امري مشكل ( اگر نگوئيم غير ممكن ) است .
لازم است مراكزي براي عرضه موسيقي اين گونه جوانها باشد .
ميهمانيهاي خصوصي افراد - جشنهاي ملي و مذهبي ( و غير آن ) فضاي عمومي پاركها - خيابانها ، در ساعات مناسبي از روز و شب ميتواند محل مناسبي براي عرضه هنر هنرمندان باشد . ( در گذشته معركه گيري داشتيم . جا دارد كه اين مبحث را دوباره احياء كنيم . در قالب عرضه انواع هنرهاي خياباني ،‌از موسيقي تا تئاتر و غيره )
علاوه بر اين متخصصين ( فروشنده ) بايد تربيت شوند كه با چرخه بازار هنر آشنا باشند. اين افراد ميتوانند كمك كنند تا اين افراد با كمترين هزينه مطرح شده و امكان ديده شدن در صحنه هنر را داشته باشند. 
تهيه فيلمهاي اجراي موسيقي و قرار دادن در يو تيوپ و سايتهاي مرتبط از ديگر اقدامات لازم است . كارهاي زيادي در اين زمينه ميتوان انجام داد كه فعلا انجام نميگيرد.
ظاهرا اين مورد نيز مثل خياي موارد ديگر صاحب ندارد. جا دارد كه وزارت ارشاد اسلامي در اين خصوص اقدام مقتضي را انجام دهد . ارجاع اين امر به گروه هاي تصميم گير در موسيقي و 1پيگيري تا رسيدن به نتيجه ميتواند يكي از اقدامات وزارتخانه متبوع باشد.
در ساير كشورها نيز ساماندهي جريان هنر و هنرمندان به بازار اقتصادي از مواردي است كه بايد ديده شود. ( و اگر هست بهينه و اصلاح گردد )

هیچ نظری موجود نیست: