۱۳۹۶-۰۹-۱۸

تخفیف ده الی 20 درصدی قیمت سوخت برای هواپیماهایی که مسلمانان روههینگ را مجانی به ایران بیاورند.

ظرفیت خالی هواپیماهایی که از آسمان میگذرند را میتوان برای کار انسان دوستانه انتقال مسلمان روههینگ اختصاص داد.
در مقابل ایران هم ده الی 20 درصد در کل هزینه سوخت به ایشان تخفیف بدهد.
با این کار ضمن فروش سوخت , مسلمان را مجانی میتوان انتقال داد.

نميتوان به مشكلات مسلمانان برمه بي تفاوت بود. گروهي از آنها نيازمند خدمات پزشكي هستند و گروه ديگري با از دست دادن والدين هم اكنون مشكل ادامه زندگي دارند.

ميتوان آنها را به خانواده هاي داوطلب سپرد تا از ايشان نگهداري كرده و ضمن آموزش بزرگ كردن آنها امكان بازگشت يا نگاهداشتن انها را در ايران فراهم آورد.

ميدانيم كه در ايران نرخ زاد و ولد كم است . اين امر در آينده براي كشور مشكل ايجاد ميكند . به جاي اينكه در آينده از ميان افراد بالغ مهاجر بپذيريم ، ميتوانيم فرزندان نيازمند برمه اي را به عنوان فرزندان خود از كودكي پرورش دهيم . اين كودكان بهتر از هر مهاجري جذب جامعه ايران ميگردند. 

اين افراد ميتوانند در آينده پلي بين ايران و برمه و بنگلادش باشند. مناسبات تجاري را بهبود بخشند و فرهنگ دو طرف را در سرزمينهاي يكديگر آموزش داده و يك رنگي بين جوامع را تبليغ نمايند.

امروز همه كشورهاي جهان سعي ميكنند به آنها غذا و ساير مايحتاج را برسانند و از پذيرش آنها خود داري ميكنند. 

ايران ميتواند پناهگاه همه آنها باشد . حداقل درصدي از ايشان را ميتوان در ايران نگاه داشت .

از آن سو تغيير مسير هواپيما براي بنزين تخفيف دار ميتواند بقيه بنزين هواپيما را با قيمت معمول از ايران خريداري نمايد . اين امر ميتواند در بلند مدت مسير خطوط هواپيمايي را تغيير داده و نه تنها سود آوري براي ايرانيان داشته باشد ، بلكه تنوع پروازهاي ايران به ساير كشورها را نيز بهبود بخشد. اين يعني هزينه ترانزيت ايرانيان در فرودگاه هاي ديگر كاهش خواهد يافت و بر عكس سود آوري بابت هزينه ترانزيت سايرين در ايران پديد خواهد آمد.



هیچ نظری موجود نیست: