۱۳۹۶-۰۹-۲۶

استفاده کاربردی از چشم زخم

ابتدا یاد آور میشویم که علاوه بر اشاره قرآن به چشم زخم و قبول این واقعیت توسط همه مسلمانان جهان ، دانشمندان علوم ماوراء طبیعه نیز این واقعیت را پذیرفته و آزمایشاتی روی آن انجام داده اند.
اما در اینجا قصد داریم کاربردی از این واقعیت را برای بهبود زندگی بشری مطرح نمائیم .
بلایای طبیعی میتوانند صدمه های مالی و جانی برای بشریت داشته باشند. چه خوب است کسانی که میتوانند چشم زخم بزنند ، به این رویدادها چشم بزنند.
مثلا بیان جمله " این که عجب آتش سوزی بزرگی " توسط ایشان میتواند آن تاثیر مخرب را روی این رویدادها داشته و مسئله را حل نماید.
این که در مقابل آتش فشان- سیل یا آتش سوزی های گسترده بایستیم و با جملات و غیره منتظر نجات باشیم امر صحیحی نیست. اما استفاده از نیروهایی که هنوز برای ما ناشناخته هستند و با علم امروز خود نتوانسته ایم آنها را فرمول بندی کنیم ، امکانپذیر است.
شاید سه هزار سال بعد دانشمندان ما توانسته باشند مقوله چشم زخم را نیز فرموله نمایند. نگاهی به علم فیریک سه هزار سال پیش و امروز میتواند تصوری از علم فیزیک در سه هزار سال بعد را برای ما فراهم آورد.
در خصوص آنچه به همه جوانب آن عالم نیستیم مانند مقوله چشم زخم ، ضمن سعی در استفاده از آن باید همه کارهای دیگری که اگر آنرا ناشتیم میکردیم ، انجام دهیم .



هیچ نظری موجود نیست: