شخصی با پرداخت 1000 دلار درخواست کرد که اپلیکیشن نهنگ آبی روی گوشی خود داشته باشد. هیچ کس نتوانست آنرا نصب کند و 1000 دلار را بگیرد !
امروز نیز پس از چند ماه از آخرین اخبار تلویزیون, دیگر خبری از نهنگ آبی نیست.
این اپلیکیشن که وجود ندارد , تبلیغات رسانهها روی اين موضوع برای چه بود. زادگاه این خبر کجاست ؟
آیا بار دیگر باور پذیری جامعه برای سازمانهای اطلاعاتی مهم بوده و با روشهاي مختلف در حال تست
باور پذيري مردم
نقش رسانه هاي مطرح در باور پذيري مردم
اقدام عوامل دنبال مد رو براي استفاده از اين روش
و موارد ديگر
بوده است ؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر