۱۳۹۶-۰۹-۱۸

آیا نهنگ آبی مانند آرم پپسي در ماه ترفند سازمانهای اطلاعاتی بود ؟

شخصی با پرداخت 1000 دلار درخواست کرد که اپلیکیشن نهنگ آبی روی گوشی خود داشته باشد.  هیچ کس نتوانست آنرا نصب کند و 1000 دلار را بگیرد !
امروز نیز پس از چند ماه از آخرین اخبار تلویزیون,  دیگر خبری از نهنگ آبی نیست.
این اپلیکیشن که وجود ندارد , تبلیغات رسانه‌ها روی اين موضوع برای چه بود. زادگاه این خبر کجاست ؟
آیا بار دیگر باور پذیری جامعه برای سازمانهای اطلاعاتی مهم بوده و با روشهاي مختلف در حال تست 

باور پذيري مردم 

نقش رسانه هاي مطرح در باور پذيري مردم 

اقدام عوامل دنبال مد رو براي استفاده از اين روش 

و موارد ديگر 

بوده است ؟



هیچ نظری موجود نیست: