۱۳۹۷-۰۸-۱۱

هندو شدن نو مسلمان, بعد از اینکه مدتی کشیش مسیحیت شده بود !

هندو شدن نو مسلمان,  بعد از اینکه مدتی کشیش مسیحیت شده بود !

نقل است که خواننده‌ای ایرلندی که در رسانه‌ها اعلام شده بود مسلمان شده , بدلیل حرمت مصرف الکل تغییر دین داده و این بار هندو شده است. (چه این امر حقیقت داشته باشد یا نه بررسی این واقعه مهم است )
این نشان می‌دهد که این بنده خدا معنی مسلمانی را نفهمیده و حکم خروج از اسلام بر او مترتب نیست.
اما تغییر دین باید با تحقیق باشد و کسانی که دین را بازیچه میپندارند به نوعی جریمه شوند .
لغت مسلمان یعنی کسی که تسلیم امر خداوند شده و این لفظ برای همه دین های الهی مصداق دارد. اختصاصا مسلمان به کسی میگویند که تسلیم امر الهی شدن را به گفته آخرین پیامبر الهی گردن مینهد . اگر شخصی این ادعا را داشته باشد , یعنی بقیه را هم شناخته و به آخرین رسیده , حالا بیرون رفت , برای مسلمانان به معنای آن است که یا با خداوند سر جنگ دارد و تسلیم امر الهی را منکر میشود و یا جامعه اسلامی را گول زده تا از امتیازات مسلمان بودن بهره ببرد.
بخصوص برای افرادی که نا آشنا فقط در پی لفاظی تغییر دین میدهند و دین را مایه مشهور شدن قرار میدهند باید جرایمی در نظر گرفت.
پیشنهاد تشکیل صندوقی برای گرسنگان آفریقا تهیه شود ( احتمالا چنین صندوقی وجود دارد ) و جریمه به میزان 10 درصد اموال کسانی که نادانسته وارد اسلام شده و خارج میشوند در آن صندوق واریز گردد . مسلما برای کسانی که آگاهانه وارد اسلام شده و سپس خارج میشوند دارای حکم اعدام مقرر در شریعت اسلامی باید اجرا گردد .
در همه کشورها و قوانین آنها , کسانی که نا آگاهانه کاری میکنند که موجب ضرر به دیگران میشود , برای آنها جریمه هایی در نظر میگیرند . قصد این جریمه آن است که مردم عادی که مطلع می شوند این جریمه ها وجود دارد , در آن موارد احتیاط بیشتری به خرج خواهند داد .
برای کسانی که به تغییر دین دید کار تفننی و کسب اشتهار میبینند نیز باید تنبیه شوند . برای بخش بزرگی از انسانها,  دین بسیار پر اهمیت و بازیچه گرفتن آن ناراحت کننده است.

هیچ نظری موجود نیست: