۱۳۹۷-۰۹-۰۳

سوپرمارکت " صنایع دستی "

سوپر مارکت های بزرگ تخصصی ، کالاها و اقلام زیادی را عرضه میکنند . از کتاب تا انواع خوراکی ها . اما جای سوپر مارکت صنایع دستی خالی است .
جا دارد چنین فروشگاه هایی در همه جای دنیا احداث گرد تا صنایع دستی همه کشورهای دنیا را در آن عرضه نماید .
بدین ترتیب صنایع دستی دورافتاده ترین نقاط کره زمین نیز قابلیت عرضه بین المللی پیدا خواهند کرد . همچنین افرادی که از این کالاها استفاده میکنند ، حق انتخاب بسیار گسترده تری را در شهر و کشور خود خواهند داشت .
بعضی اقلام کم تعداد یا آنها که جابجایی سختی دارند ( مثلا بزرگ هستند ) را میتوان بصورت تصویری عرضه نمود تا در صورت سفارش خرید حمل و تحویل گردد.
اقلام آفریقایی خود دنیای بزرگی است . همچنین کشورهایی مثل ایران و چین و یا آمریکای لاتین دنیایی از کالاها و هنرها را برای عرضه جهانی دارند که هنوز از توان انسانی در این بخشها استفاده نشده است . هنرمندان قدیمی ژاپنی نیز موارد خاصی را به جهان عرضه داشته اند .به هر گوشه نقشه جهان که نگاه کنیم ، دنیایی از هنر و صنایع دستی ویژه برای عرضه وجود دارد . 
بسیاری از کالاهایی که روزمره استفاده میکنیم ، از کارد و بشقاب آشپزخانه تا مبلمان و تابلو و قاب دستمال و غیره ، انواع خاص و صنایع دستی نیز دارند که لزوما از آنچه امروز استفاده میکنیم ، گرانتر نیست . 
میتوان بخشی از لوازم زندگی را به آنچه زیبا میدانیم اختصاص دهیم و روشنایی جدیدی به خانه ببریم . 
همچنین است البسه سنتی کشورهای مختلف که امکان استفاده در خانه یا بیرون از خانه را دارند . آنها نیز دنیای دیگری به روی صنایع مد و استفاده مردم باز میکنند.


هیچ نظری موجود نیست: