۱۳۹۷-۰۸-۱۳

اپلیکیشن مدارس و دانشگاه

اپلیکیشن ها امتیاز خاص ارتباطی دارند که در موارد دیگر به این راحتی در دسترس نیستند. ارتباط خانواده ها ( والدین – دانش آموزان ) با مدارس ( و دانشگاه ها )میتواند بر اساس پایه یک اپلیکیشن صورت پذیرد . ( فعلا برخی از مدارس و دانشگاه ها سایت اینترنتی دارند ، اما اپلیکیشن متمرکز وجود ندارد و طبیعتا بعضی از مراکز نیز آن حداقل سایت اینترنتی را ندارند )

این اپلیکیشن را وزارت آموزش و پرورش تهیه میکند و در اختیار همه مدارس میگذارد . مدارس نیز آنرا به والدین معرفی میکنند و از آن برای تبادل اطلاعات با خانواده ها و دانش آموزان استفاده میکند. میتوان حتی مشق شب – اردوها – نمره و کارنامه هر درس و همه دروس را در این محیط به والدین اطلاع داد . میتوان تکالیف را در این محیط ارائه داد یا دریافت کرد .

حتی سوالات تستی و بعضی از تشریحی ها را میتوان در این اپلیکیشن ها اجرا کرد .

نظر به پر کاربر بودن این اپلیکیشن و طراحی یک بار آن ، این کار تا حدود زیادی حجم کاغذ بازی مدارس را کاهش خواهد داد و سرعت اطلاع رسانی را بالا میبرد .

از سوی دیگر امکان کنترل همه معلمان و دانش آموزان بصورت نرم افزاری برای آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد . در اداره مرکزی میتوان کارآیی – سطح و میزان فعالیت و بسیاری موارد دیگر را کنترل و تحلیل آماری روی آنها بصورت نرم افزاری انجام داد .


هیچ نظری موجود نیست: