۱۳۹۷-۰۹-۰۶

یک فرصت طلائی برای پول شوئی!

افزایش قیمت ارزها در ایران یک فرصت طلائی برای پول شوئی ایجاد نمود.
فرض کنیم یک میزان پول سیاه ( پولی که حاصل فعالیتهای فساد آمیز حاصل شده است ) در بازار موجود بوده است و صاحبین این پولها میخواهند این پول را به خارج از کشور منتقل نمایند. در این راستا باید به نحوی دلار و سایر ارزها را خریداری کنند که قابلیت پیگیری نداشته باشد . برای این کار باید از بازار آزاد ارز خریداری نمایند . خیلی بهتر است که به جای خرید ( پرداخت ریال در بازار ) طلا به بازار بدهند و ارز بگیرند . ( پول نقد ) نظر به این که ارتباط طلا و ارز به واسطه انس جهانی محکم است ، لذا بهترین راه برای دریافت ارز ، پرداخت سکه میباشد . حالا اگر مجموعه طلا و ارز قیمت بالایی را پیدا نماید ، در واقع در این عملیات پول شوئی امکان چند برابر شدن ثروت نیز فراهم میگردد. 
اما چگونه میتوان حجم بالای سکه ارزان را خریداری نمود ؟ 
علاوه بر سپرده گیری بانک ملی برای تحویل سکه در زمانهای بعدی ( این کار به تدریج قابل اجرا است . پاکیزه کننده پول در هر دوره مجموعه ای از زمانهای تحویل سکه را انتخاب و پول را در همه آنها سرمایه گذاری میتوانسته انجام دهد ) سپس زمان تحویل سکه را در صرافی با ارز تبدیل نموده است . مهم نیست قیمت سکه و ارزها چه میزان اضافه شده باشد ، این کار قابلیت پیگیری منبع سکه را نیز حذف میکند .
نقش افرادی مانند "سلطان سکه "
این افراد که بصورت گسترده در مقاطع زمانی سکه را از بازار جمع میکردند ، در مراحل بعدی میتوانستنتد این سکه ها را با ارز تبدیل کنند. در این گردش مالی آنها که کارگزار بودند ، منافعی میبردند و صاحبان اصلی پول ریالی نیز پول خود را با سود قایل توجه به ارز تبدیل میکردند .
این ارزها قابلیت انتقال پالتی به خارج را دارد . همچنین نظر به این که در آینده این ارز میتواند به ایران بازگردد و به عنوان دارایی خارجی برای صاحبان آن تبدیل سرمایه تمیز خارجی گردد ، آن پول میتواند در مکانهای منی در داخل کشور نیز ذخیره گردد. این پس انداز داخلی میتواند بصورت طلا و ارز باشد .
این همه سکه پیش فروش شده در خانه های مردم جمع نشده است . بخشی از آنها میتواند در گاوصندوق های خصوصی افراد به عنوان سرمایه آینده ذخیره شده باشد .




هیچ نظری موجود نیست: