۱۳۹۵-۱۲-۱۸

اگر پی برابر 3 باشد 1 بقیه اعداد چگونه خواهند بود؟

دنیای ما دنیای گرد است . مختصات قطبی بهتر از کارتزین در آن جواب میدهد و اصلا ما روی کره زمین زندگی میکنیم و عالم را بر اساس دایره و کره و کره چهار بعدی و غیره مشاهده میکنیم .
در واقع عدد " پی " خیلی در خلقت و پدیداری ما و همچنین در وجود ما موثر است .
دانشمندان محاسباتی کرده اند که میزان دقیق عدد " پی " چقدر میتواند باشد ؟
در این خصوص کامپیوترهای بزرگ نیز لیست بلند بالائی از اعداد را پیش روی ما میگذارند . اما اگر عدد پی در خلقت یک واحد مشخص و " عدد صحیح " باشد ، در آن صورت چه بلائی سر سایر پارامترهای دیگر خواهد آمد ؟
طبیعتا شعاع دایره واحد یک تقسیم بر میزان عدد پی فعلی خواهد شد و بسیاری تفاوتهای دیگر در دنیایی که میشناسیم . در واقع میزان یک واحد ما تغییر خواهد کرد .
استفاده از این مقادیر در دنیای واقعی طبیعی تر خواهد بود . از این جهت درک خواهیم کرد چرا بسیاری از اعداد در دنیای واقعی آنطور که باید نیستند . مثلا اکثر ضرایب در دنیای فیزیک اعداد ثابت و مشخص نیستند و رقم های اعشار آنها نیز پایانی ندارند .
این امر نشان میدهد جایی در کار اشتباه صورت گرفته و احتمالا با اصلاح اعداد بر اساس عدد پی میتوان تحقیقی در این خصوص انجام داد .
احتمالا این تحقیق با فعالیت ریاضی دانان شروع میشود و با تحقیقات فیزیک دانها و دانشمندان سایر علوم قابل ادامه خواهد بود.
اگر این پروژه جواب قابل قبول داشته باشد ، کاربردهای زیادی خواهد داشت و مشکلات زیادی از دنیای طبیعی قابل حل خواهد بود .
اعداد صحیح شدن ضرایب نشان خواهد داد که کدام موارد ( روابط کشف شده و قبول شده ) احتمال اشکال دار بودن دارند و با پیشرفت علم در آینده اصلاح خواهند شد . همچنین مواردی که درست هستند ، نشان داده خواهد شد .

هیچ نظری موجود نیست: