۱۳۹۵-۱۲-۱۸

هر انسانی ویژه است

فقط باید خود را بشناسد و در جای خود قرار گیرد. مردم سعی میکنند ظاهر خود را عوض کنند تا ویژه گردند . آرایش غلیظ و عملهای زیبایی از نمونه ویژه شدن ها است . افرادی که خود فعلی را نم یپسندند و میخواهند ویژه باشند . مدلهای عجیب مو و لباس از این نیاز بشر سرچشمه میگیرد.
این امر موضوعی غریزی است و نمیتوان جلوی آنرا گرفت. واقعیت امر این است که همه مردم ویژه هستند. هر کسی با دیگران فرق دارد و نیازمندیها و توانمندیهای خاص خود را دارد.
فقط باید جایگاه خود را پیدا کنند. بخصوص جوانها و افرادی که وارد محیط کار میشوند ( وارد هر محیط جدیدی میشوند ) سعی میکنند تا جایگاه خود را بیابند. آنها سعی میکنند که خود را اثبات کنند .
گاه برای این اثبات ، رفتارهای اشتباه نیز انجام میدهند. حتی بخشی از جرم و جنایت جوانها به دلیل اثبات شخصیت و ثابت کردن خودشان به دیگران است .
با اطلاع رسانی به ایشان ( طوری که در ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه ایشان قرار گیرد ) میتوان آرامش و راحتی به ایشان داد. میتوان تا حدود زیادی رفتارهای پر خطر را از زندگی مردم حذف نمود.
مسئولین اجتماع باید در این مسیر حرکت نمایند . از اساتید و متخصصین روشهای اجرایی را طلب نمایند و با مشورت از مطلعین اعمال لازم را در اجتماع انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست: