۱۳۹۵-۱۲-۲۸

ایرانیها چقدر خود را ایرانی میدانند ؟

گر چه سوال نابجایی به نظر میرسد اما نکته خیلی مهمی است.
این نکته بخصوص برای دو تابعیتی ها مهم است. جایی که منافع دو کشور روی میز قرار بگیرد و این افراد باید تصمیم بگیرند,  چگونه تصمیم خواهند گرفت ؟
سربازان آمریکایی ایرانی تبار از این گروه هستند. در گذشته های دور که طرفداران روس و انگلیس داشتیم ، شاید در ابتدا افراد برای آبادانی ایران طرفدار روش و انگلیس میشدند ، اما کم کم اصلا خود را زیر بیرق کشور بیگانه میافتند.
حتی در سالهای اخیر حزب توده نمونه دیگری از این فرا کشوری شدن ایرانیان بود. با توجیه منطقی ( برای اعضای حزب ) " آسایش جهانی همه مردم جهان در گرو خراب کردن و تسلط حکومت کمونیستی " اقدامات خائنانه زیادی مرتکب میشدند.
در مقابل ( ایرانیها با عقاید متضاد ) طرفداران آمریکایی بودند که برای مقابله با کمونیست یا برای مبارزه با ضد خداها ( کمونیستها ) هر کاری میکردند . قتل و شکنجه و سایر کارهای ناصواب را در همان زمانها نه فقط در ایران ، بلکه در سرتاسر جهان شاهد بودیم . ( و امروز نیز در گوانتانامو و سایر بلاد )
از این رو باید دولتها یک عشق و علاقه را در مردم ایجاد کنند تا مردم تمایلی به غرب و شرق نداشته باشند . خود را به کشور محل زادگاهشان ببندند و برای اعتلای سرزمین خود تلاش کنند. ( بدون وابستگی به افراد خارج از مرزها)
در این نوشتار جاسوسان استخدام شده کشورهای خارجی منظور نبوده که همیشه هستند و سازمانهای دولتی باید با ایشان برخورد نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: