۱۳۹۷-۱۲-۰۵

7 سامورایی - 7 دلاور- 7 شهر عشق- جشنواره فیلم

هالیوود از روی 7 سامورایی یک فیلم با همان موضوع ساخت با مدل وسترن و غربی . اسم آنرا گذاشتند 7 دلاور . فیلم جالبی از آب درآمد . این کار را سینمای هند نیز میکند . موضوع فیلم های غربی را تغییر داده و مدل هندی آنرا میسازند .البته فروش خوبی نیز میکنند.
این ژانر را فیلم جنگی یا اکشن یا چیزی مثل آن میگویند . ژانرهای مختلفی داریم که میتواند در جشنواره ها مطرح گردد. در مسابقات حول یک موضوع فیلم میسازند . 7 سامورایی یک موضوع جالب بود . در کار آن ما نیز 7 شهر عشق و 7 خوان رستم را داریم . 
جا دارد جشنواره فیلم برای فیلمسازان داخلی ( تمام قومیت ها ) تدارک ببینیم که با فرهنگ خاص خود یک فیلم 7 سامورایی یا 7 دلاور بسازند . 
در سایر ژانرها نیز مواردی مثل 7 خوان رستم و 7 شهر عشق با توجه به فرهنگ قومی هر منطقه میتواند ساخته شود و در جشنواره شرکت کند .
بدین ترتیب استعدادهای کارگردانی - فیلم نامه نویسی - بازیگری هر منطقه شناخته میشود و افراد برجسته از هر کجای کشور امکان رشد خواهند یافت . 
برای خارجی ها هم میتوان این بازی را باز گذاشت . کشورهای خارجی نیز 7 شهر عشق را بسازند ( خود موضوع انتقال فرهنگی خواهد داشت و پخش فیلم ساخته شده در کشورهای دیگر نیز جنبه تبلیغ موضوعی دارد ) 7 دلاور خاص خود را بسازند . 
بدین ترتیب امکان رشد و شکوفایی برای همه مردم همه سرزمینها فراهم خواهد شد .
جشنواره عشق و دوستی در همه ژانرها میتواند در ایران برگزار گردد.

هیچ نظری موجود نیست: