۱۳۹۷-۱۱-۱۵

آنتی بادی و ابولا

دانشمندان برای یافتن آنتی بیوتیک ها با مشکل منبع مواجه میشوند. از سوی دیگر ویروسهای مرگبار نیز هستند که برای آنها هم به نوعی باید دارو تدارک دید.
دانشمندان خیلی از راه ها را رفته اند اما در مقابل بیماری هایی مثل ابولا و موارد مشابه یک حداقل زمانی با داشتن همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز است که متاسفانه در آن مدت زمان ممکن است عده زیادی از انسانها کشته شوند.
در اینجا یادآوری میگردد که داروی همه بیماری ها در بدن انسان هست . اما بنا به دلایلی بدن از آن دارو استفاده نمی کند. شاید با زبان دیگر بتوان گفت " داروی همه بیماری ها در درون بدن همه انسانها هست " این امر در خصوص بیماری ایدز و ابولا در رسانه ها گفته شده است . بعضی افراد نسبت به ایدز مصونیت دارند و در خصوص ابولا یک نفر از مثلا هر ده هزار نفر دارای آنتی بادی ضد ابولا است !
راه کار ساده است . از همه بیماران ( یادآوری میشود که بیماران و نه افراد سالم ) یک سی سی مایعات بدنی ( پلاسما شامل همه انواع آنتی بادی های درون بدن فرد بیمار ) استخراج گردد و با هم مخلوط شود . برای هزار نفر یک لیتر و برای ده هزار نفر چیزی حدود 10 لیتر میشود.
حالا از این مخلوط به هر بیمار یک سی سی تزریق کنیم ، چه اتفاقی می افتد ؟
همه انواع آنتی بادی های همه افراد به هم میرسد و اگر یکی از افراد دارای مصونیت طبیعی و یا دارای آنتی بادی ضد آن بیماری باشد ، همه افراد درمان خواهند یافت !
نیازی نیست کسی بمیرد و یا فقط از بازماندگان نمونه برداری انجام شود . 
سرعت استفاده از این تکنیک بسیار بالا است و از سوی دیگر همه افراد نیز درمان خواهند شد . بعد از بهبودی از خون هر یک از افراد نیز به عنوان دارو میتوان برای سایرین استفاده کرد ، زیرا عامل درمان در خون همه وجود دارد .
( مقاومت ضد ایدز بعضی از انسانها ، بدلیل مشکل بی ضرر ژنتیکی بعضی از افراد است و ممکن است با اینکار افراد ایدزی درمان نگردند . اما این روش دامنه بسیار بزرگی از بیماری را در بر گرفته و میتواند همه را درمان نماید) 
از موارد مصرف روزمره آن در درمان سرماخوردگی های فصلی و عمومی است . که با برداشت آنتی بادی های بدن هزاران بیمار ، خود به خود دارو برای بیماران دیگر فراهم می آید . همچنین میتوان آخرین واکسن موجود را نیز به یکی از از آن هزاران نفر تزریق کرد و مجموعه واکسن و همه آنتی بادی های غیر واکسنی را به همه بیماران انتقال داد .

هیچ نظری موجود نیست: