۱۳۹۷-۱۱-۲۱

داووس شخصی

چرا من برای خودم داووس نداشته باشم . افرادی که تمایل دارند با من باشند در یک وقت سال به یک جایی دعوت کنم تا هر زمان هر کسی خواست بتواند دیگران را دیده با او گفتگو کند . در وضعیت زندگی امروزی شهری ، دیدن فامیل و دوستان و آشنایان خیلی مشکل میشود . میتوان یک زمان مشخص در تعطیلات همه افراد علاقمند در یک جا جمع شوند . مثلا هفته اول تیر ماه همه در روستای مشخصی مثل کندلوس.
اما افراد بزرگتر نیز میتوانند کار مشابه کنند . شهرداران و اعضای شهر نیز میتوانند یک هفته بصورت آزاد با افراد مهم شهر در یکجا باشند . افراد دولتمرد نیز همچنین . در سطح کشور و منطقه میتوان موارد مشابه ایجاد نمود تا همگان به هم دسترسی داشته باشند . 
و در نهایت وزیر امور خارجه و دیگران با افراد هم سطح خود و یا علاقمندان میتوانند چند روزی را در کیش بصورت آزاد با هم باشند .
این میهمانی ها مانند داووس به هزینه همگان باید باشد ، در غیر اینصورت جنبه میهمانی خواهد داشت . وزرای امور خارجه دیگر کشورها که بخواهند با هم بدون دقدقه در کیش باشند میتوانند هزینه اینکار را نیز بپردازند . تجار و شرکتهای بزرگ از این فرصتها میتوانند استفاده کنند و باب تجارت را بیش از پیش باز کنند . فرصتها را شناسایی و یا حتی ایجاد کنند .
نشست ها به راحتی امکانپذیر است به این صورت که افراد در تقویم خود برنامه مشخصی برای این کار داشته و آنرا اعلام کنند. خود به خود علاقمندان خواهند آمد وقتی ببینند که بزرگان پذیرای آنها هستند .
طبیعتا خبرنگاران و دیگر افراد مرتبط نیز خواهند آمد و همین اقدامات تولید ناخالص داخلی را بالا میبرد . 
چرا نه ؟

هیچ نظری موجود نیست: