۱۳۹۴-۰۹-۰۱

کنترل تصویر در کار با کامپیوتر

امروزه در دفاتر شرکتها , امکان کنترل مونیتور کارمندان وجود دارد . گر چه تا حدودی حریم شخصی افراد مخدوش میگردد , اما معمولا کارمندان اعتراضی ندارند .
بسیاری کارهای کارمندی است که از طریق دور کاری قابل اجرا است , از جمله طراحی ساختمان , کشیدن نقشه‌های مراحل مختلف و غیره . گر چه این کارها را میشود کنترات داد اما معمولا کارفرما علاقمند است کنترل و اظهار نظر بیشتری روی کارمندان داشته باشد . از طرفی هزینه اشغال میز دائمی یک کارمند وجود دارد که اگر بشود آنرا صرفه جویی کرد , در نهایت قیمت تمام شده طراحی کاهش خواهد یافت .
از طرفی با کم و زیاد شدن کار نیاز متغییر به پرسنل نقشه کش وجود خواهد داشت .
اگر در یک سایت اینترنتی این گونه پرسنل موجود باشند ( حالا از هر کشور و از سراسر جهان ) و شرکتها به محض نیاز سراغ این سایت ها رفته و پرسنل خود را انتخاب و کار را شروع نمایند , خیلی ایده آل خواهد شد . کافی است با کمک ابن نرم افزار پرسنل اجازه دهند هر دقیقه از پیشرفت کار یک تصویر مونیتور برداشته شود و کارفرما بعدها میتواند آنرا با سرعت بالا مشاهده کند . همینطور تصویر کارمند را از دوربین لپ تاپ یا وسیله مشابه ( تصویر روی تصویر )
بدین ترتیب کنترل ساعت کار کارمند نیز عملی است .
صحبت با مسنجر در هر زمان عملی است .
کارمند نیز اگر کار شخصی داشت با زدن یک دکمه روی کامپیوتر مرخصی کوتاهی خواهد گرفت و پس از اتمام کار شخصی میتواند کار هود را ادامه دهد .
با این مدل کار کردن بسیاری از کارها را میتوان با هزینه کم و از راه دور انجام داد .
هزینه های جاری این خدمات بسیار کاهش خواهد یافت و از طرفی اشتغال تابع وجود فیزیکی افراد نخواهد شد .
افراد میتوانند در روستاها زندگی کرده و کارهای مهم مهندسی , مدیریت , فروش , خدمات مالی و غیره را انجام دهند .
و شرکتها نیز کمترین هزینه و بیشترین کار ممکن را در حالی که برای کارمند خود هزینه‌ای نکردند دریافت دارند .

دولتها نیز از این گونه خدمات میتوانند استفاده نمایند .

هیچ نظری موجود نیست: