شروع ساخت خودرو بصورت سفارشی و تک واحدی بود .
امروز نیز در کشورهای پیشرفته خودرو سفارشی تک عددی به افراد متخصص سفارش داده میشود .
جای اجازه کار داشتن برای این افراد در بازار ایران خالی است .
تدوین یک قوانین حداقل برای حفظ ایمنی سرنشین خودرو و دیگران ( مثل ترمز ای بی اس و کیسه هوا ) به همراه وضعیت آلودگی هوا میتواند دست طراحان خودرو را باز بگذارد تا هنر خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند .
این بخش از بازار نه تنها امکان رشد اقتصاد را فراهم میکند , بلکه موجب نوآوریهای قابل استفاده در صنعت نیز خواهد گردید .
شاید گام اول برای خودرو ساز شدن ما همین باشد.
امروز نیز در کشورهای پیشرفته خودرو سفارشی تک عددی به افراد متخصص سفارش داده میشود .
جای اجازه کار داشتن برای این افراد در بازار ایران خالی است .
تدوین یک قوانین حداقل برای حفظ ایمنی سرنشین خودرو و دیگران ( مثل ترمز ای بی اس و کیسه هوا ) به همراه وضعیت آلودگی هوا میتواند دست طراحان خودرو را باز بگذارد تا هنر خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند .
این بخش از بازار نه تنها امکان رشد اقتصاد را فراهم میکند , بلکه موجب نوآوریهای قابل استفاده در صنعت نیز خواهد گردید .
شاید گام اول برای خودرو ساز شدن ما همین باشد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر