۱۳۹۷-۰۲-۲۹

گروه های شغلی در دبیرستان

سالهای دبیرستان برای آموزش موارد زیادی است.  اما شاید یکی از مهمترین موارد آن آمادگی برای شغل در آینده است.
در چهار سال دبیرستان,  دانش آموزان میتوانند در غالب یک تیم در زمان یک ساله به کار مشترک بپردازند و کسب درآمد داشته باشند .
آموزش کار تیمی زیر نظر معلم مربوطه , رفع تعارضات معمول کسب و کار , آموزش کسب و کار و مفاهیم آن و موارد دیگر که میتواند باعث موفقیت بچه‌ها در آینده باشد.
ادامه تحصیل در آینده ربطی به اشتغال ندارد. هر کسی باید سهم خود را در ساخت کشور داشته باشد.
موارد درسی دبیرستان باید به گونه‌ای باشد که اگر فرد نخواسته بلافاصله ادامه تحصیل دهد نیز توان اشتغال و تامین یک خانواده را داشته باشد .بهداشت خانواده,  اقتصاد خانواده,  پس انداز و سرمایه‌گذاری برای خانواده و همه مواردی که برای یک فرد لازم است تا یک خانواده موفق و خوشبخت شکل گیرد باید به فرزندان کشور آموزش داده شود .

طبیعی است که فعالیتهای سالهای اول دبیرستان با سال آخر فرق میکند . سالهای اول از خدمات حمل اقلام خریداری شده برای افراد مسن میتواند شروع شود و مراحل پایانی سال چهارم ، شرکتهای خدماتی تعمیر و نگهداری را میتواند شامل گردد. زمینه های کاری بسیار متنوع است و افراد باید بتوانند مطابق سلایق و نیازهای محیط تشخیص دهند در چه کارهایی شروع نمایند . 

سایر موارد مهم را متخصصین امر( مدرسین کارآفرینی - روان شناسی - اقتصاد - جامعه شناسی و غیره )  میتوانند بررسی و تقسیم بندی نمایند .



هیچ نظری موجود نیست: