۱۳۹۷-۰۲-۱۱

در دستگيري ارازل و اوباش، پليس چگونه چماق بدستان لباس شخصي را تشخيص ميدهد؟

واقعيت اين است كه افراد نرمال اجتماع قمه به دست در خيابان مزاحم ديگران نميشوند. براي اين كار بايد ويژگيهايي در شخص باشد و به تدريج مراحل مختلف از زد و خورد خياباني را طي كرده باشد تا به مراحل بالاي قمه كشي و اسلحه گرم داشتن و استفاده آنها در خيابان برسد .
از سوي ديگر گروهي از افرادي كه در وقايع مختلف از نا آراميهاي سال 88 به اين سو ( و قبل از آن ) در خيابانها مشاهده شده اند كساني بودند كه بي محابا از سلاحهاي سرد و گرم استفاده ميكردند .آنها به پليس كمك كرده يا هم سو با پليس فعاليت مي كردند.
نظر به اين كه دستگيري اوباش خياباني مداوم نيست و طي طرحهاي ضربتي اين رويداد اتفاق مي افتد. به نظر مي رسد كه در همه زمانها اوباش براي فعاليتهاي خود آزاد باشند و فقط در مقاطع زماني خاص ( بر حسب تصادف درست قبل از هر گونه نا آرامي )‌ نسبت به دستگيري اين افراد اقدام ميشود. 
از سوي ديگر در وقايع بعدي قمه كشان خياباني را شاهد بوديم . ظاهرا در اين ايام خودي ها به مكان ديگري هدايت ميشوند تا براي وقايع نا آرامي بعدي توجيه گردند و از طرفي با پليس در جمع آوري اوباش خياباني مواجه نشوند.
نظر به اينكه اخيرا 200 نفر از اوباش دستگير شده باشند ، احتمالا به زودي شاهد نا آراميهاي اجتماعي خواهيم بود.( اشكال در شبكه تلگرام را هم به متغييرها اضافه كنيم )
گر چه پليس نيز از اين وقايع راضي نيست ،‌اما قاعدتا مديريت اين مجموعه بايد جايي خارج از نيروهاي نظامي و انتظامي باشد . مكاني كه اطلاعات نيروهاي نظامي و انتظامي به آن ميرسد .


هیچ نظری موجود نیست: