حداقل سرعت مجاز در این جاده " ۴۰ کیلومتر بر ساعت " است . این یعنی بیش از شصت خودرو در دقیقه , اما شاهدیم که معمولا ترافیک موجود تعداد بسیار کمتری از خودرو را عبور میدهد , چرا ؟
چند گلوگاه در این جاده وجود دارد . به غیر از چند دره- پل که برای عبور از آنها باید سرعت خودرو حدود " بیست کیلومتر " باشد و بعضی پیچها مثل پیچهای هزار چم نقاط بسیار بدی مانع عبور خودروها میشود .
پل زنگوله - پمپ بنزین و روستای نسا و سیاه بیشه
محلهایی هستند که به دلیل توقف بخش بزرگی از خوردها و شروع دوباره حرکت در آنجا , ترافیک عبوری به شدت کاهش میابد .
با مدیریت توقف در این مکانها ( با طراحی ورودی و خروجی پارکینگ و رفع معارض برای خودروهای عبوری ) تا حدود زیادی تعداد خودروهای عبوری افزایش خواهد یافت .
وقتی میگوییم این مشکل نیاز به کار مهندسی دارد منظور هر مهندسی نیست . در اینجا مهندس متخصص ترافیک باید بیاید و تحلیل کند . نه مهندس ابنیه و راه سازی و یا هر تخصص دیگر .
محلهایی که باعث کاهش سرعت میشوند قابل شناسایی است و هر کدام راه کار خاص خود را برای اصلاح لازم دارند تا مانع عبور خودروها نگردند
چند گلوگاه در این جاده وجود دارد . به غیر از چند دره- پل که برای عبور از آنها باید سرعت خودرو حدود " بیست کیلومتر " باشد و بعضی پیچها مثل پیچهای هزار چم نقاط بسیار بدی مانع عبور خودروها میشود .
پل زنگوله - پمپ بنزین و روستای نسا و سیاه بیشه
محلهایی هستند که به دلیل توقف بخش بزرگی از خوردها و شروع دوباره حرکت در آنجا , ترافیک عبوری به شدت کاهش میابد .
با مدیریت توقف در این مکانها ( با طراحی ورودی و خروجی پارکینگ و رفع معارض برای خودروهای عبوری ) تا حدود زیادی تعداد خودروهای عبوری افزایش خواهد یافت .
وقتی میگوییم این مشکل نیاز به کار مهندسی دارد منظور هر مهندسی نیست . در اینجا مهندس متخصص ترافیک باید بیاید و تحلیل کند . نه مهندس ابنیه و راه سازی و یا هر تخصص دیگر .
محلهایی که باعث کاهش سرعت میشوند قابل شناسایی است و هر کدام راه کار خاص خود را برای اصلاح لازم دارند تا مانع عبور خودروها نگردند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر