در علوم ارتباطات بیان میگردد که , زمانی که دو نفر ( در ایران ) مقابل یکدیگر قرار میگیرند بصورت اتوماتیک شخص خود را با شخص مقابل میسنجد .
در این ارزیابی , بالادست - زیردست از جمله مواردی است که شخص آنرا ارزیابی میکند .
مردم در مقابل زیر دست و همطراز بیشتر فکر میکند .
در مقابل مردم در مقابل افراد بالادست تابع هستند و در گفتار ایشان کمتر فکر میکنند .
با به چالش کشیدن افراد زیردست میشود مردم را به اندیشیدن وادار کرد .
از طرفی با برنامههای آموزشی میتوان به مردم آموخت در آنچه نمیدانند ابراز فضل نفرمایند .
باید دید افرادی که در هیچ زمینه متخصص نیستند چه باید بگویند ؟
این را به دیگران آموخت که در چیزی که تخصص ندارند , چه میزان و چگونه باید گفتگو کنند .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر