۱۳۹۴-۰۶-۱۵

تعدد سرورهای دفاتر دولتی

هر اداره کوچک دولتی ( یا شرکت  ) که از یک نرم افزار مدیریت نامه های داخلی ( و یا حسابداری و اتصال به اینترنت و ... ) برخوردار است یک یا چند سرور دارد . نگهداری این سرورها نه تنها نیاز به جای خاص دارد . بلکه پرسنل آموزش دیده – نگهداری و هزینه های زیاد دیگری را به دوش این سازمانها ( شرکت ها ) محمول میکند .

داشتن یک فضای سرور مشترک برای بسیاری از این سازمانها مقدور میباشد . اگر یک سرور مرکزی برای هر شهر – یا اداره میداشتیم ، صرفه جویی بالائی صورت میگرفت .

طبیعی است که داشتن یک سرور مرکزی کشوری ( یا چند نقطه در کشور ) میتواند حجم هزینه کردن این شرکتها را بسیار کاهش دهد . نه تنها نرم افزارهای معمول میتواند روی این سرورها مجانی در اختیار مشترکان قرار گیرد ، بلکه خدمات آنتی ویروس و امنیت شبکه خدمت بزرگی است که به همه مشترکان با کیفیت خوب قابل عرضه است .

کاهش هزینه قیمت تمام شده خدمات نه تنها باعث میگردد که کارها سهل تر و کارآ تر پیش برود . بلکه زمان راه اندازی یک شبکه و پرسنل و تجهیزات لازم نیز به شدت کاهش خواهد یافت و به محض نیاز به خدمات اضافی با هزینه کم میتوان نسبت به افزایش امکانات مورد نیاز اقدام نمود .

مدیریت این مراکز نیز میتواند بصورت خصوصی و یا دولتی ( برای دو طیف مصرف کننده ) برگذار گردد .

افزایش راندمان فعالیتهای اقتصادی و کاهش قیمت تمام شده فعالیتهای سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی از جمله مزایای این کار میباشد . توسعه این فعالیت توسط سازمانهای دولتی باید شروع گردد .

هیچ نظری موجود نیست: