۱۳۹۶-۱۱-۳۰

کلاه گذاری ایرانیان خارج از کشور به یکدیگر

نمیتوان منکر شد که ایرانیان در خارج از کشور نسبت به هموطنان خود در بعضی موارد عملیات مجرمانه " دزدی - کلاه برداری " و غیره را مرتکب میگردند. بخشی از ایرانیانی که مورد عملیات مجرمانه قرار میگیرند با نیت مهاجرت یا فرار از کشور خارج شده اند.
کشور باید نسبت به هر گونه اعمال مجرمانه در خارج از کشور نسبت به ایرانیان عکس العمل نشان دهد . چه آن ایرانی خود را ایرانی بداند یا نداند. چه فرار کرده باشد یا هر حالت ممکنی که برای او باشد .
مادر بچه های بد خود را نیز دوست دارد و نسبت به آنها بی تفاوت نیست .
مام میهن برای فرزندان خود در سرتاسر جهان ، باید دامن محبت بگستراند و پیگیر احقاق حق ایشان گردد. به آ«ها کمک کند و اگر افتادند ، دست ایشان را بگیرد.اگر کسی به ایشان ظلمی کرد ( چه فرد ایرانی یا خارجی و چه دولتهای دیگر ) در پشت فرزند وطن بایستد و برای احقاق حق فرزندان وطن هزینه کند.
این هزینه شان ایرانیان را در جهان بالا میبرد . صحبت نه فقط شخص است . بلکه زاویه دید خارجیان نسبت به ایرانیان نیز هست . خارجیان باید بدانند ، یک کشور پشت سر هر ایرانی است . هر ایرانی نیز باید بداند که نماینده یک کشور و تمدن است و همه کشور در پشت سر او است . 
چنین فردی در بخصوص در خارج اعمال شبهه ناک خلاف نمیکند و بر عکس با قدرت به اعمال صحیح خود مثل تجارت و فعالیتهای علمی و حتی زندگی معمولی خواهد پرداخت .
مشتعل کردن عشق به سرزمین مادری برای هر ایرانی کار مثبتی است که میتواند باعث افتخار در داخل و خارج از کشور گردد.


هیچ نظری موجود نیست: