فرصتهای تجاری در داخل کشورهای بزرگ وجود دارد . کشورهایی مثل چین و هندوستان ، در درون خود امکان تجاری دارند و هر گونه معاملات داخلی بین استانهای آن دردسرهای خروج از گمرک را ندارد.
در کنار تجارت با این کشورها میتوان بررسی انجام داد و برای اقلامی که از آنها خریداری میکنیم بازار داخلی همان کشور را بیابیم .
ایجاد مراکز تجاری در استانهای میانی آن کشورها میتواند کمک نماید با تجارت داخلی در کشورها، نسبت به شناسایی فرصتهای تجاری در کشورهای بزرگ و نزدیک شناخت بیشتری پیدا کنیم .
ایجاد ارزش افزوده و بالا بردن گردش نقدینگی در آن کشورها کمک میکند تا نه تنها آن کشورها از این تجارت منتفع گردند ، بلکه بخشی از سود حاصله بصورت کالای ارزان قیمت به کشور ما وارد گردد.
برای راه اندازی چنین سیستمهایی مطالعات و کارهای زیادی باید انجام گیرد . از تجارب حاصله در هر کشور میتوان برای سایر کشورها استفاده نمود.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر