۱۳۹۷-۰۲-۰۳

کاربرد ویز برای پلیس

وظیفه پلیس خدمت رسانی به مردم است . این نرم افزار نیز حضور پلیس را به مردم اطلاع رسانی میکند. گر چه لازم است بعضی وقتها پلیس عملیات نامحسوس انجام دهد ، برای ان مواقع نیروی انتظامی پلیس نامحسوس دارد که به وظایف خود عمل میکنند.
یکی از موارد مهمی که برای آن انواع اپلیکیشن ها نوشته شده ، اعلام نیاز به پلیس است . اگر کسی تصادف کرده باشد و یا نیاز به خدمات مرتبط امنیتی ، بهداشتی و غیره داشته باشد ، این نرم افزار میتواند پذیرای این درخواست باشد تا پلیس هایی که آنلاین هستند ، پیام کمک مردم را بشنوند ( حذف اپراتور های بین راهی ) با این روش نزدیکترین پلیس اعلام میدارد که به محل خواهد رفت و نه تنها دفتر مرکزی پلیس این رفتار پلیسها را کنترل خواهد کرد ، بلکه در صورت نیاز و با تعامل با پلیس های نزدیک نسبت به اقدامات تکمیلی و هر کاری که نیاز به مدیریت داشته باشد ، اقدام میکند.
با این روش نیازمندان خدمات پلیسی و موارد مشابه با سرعت بیشتری نیازشان برآورده میشود و سرعت خدمت رسانی نیز اضافه میشود. از سوی دیگر پلیس نیز از بهترین مسیر ترافیکی ممکن به مقصد خواهد رفت و میتواند اعلام نماید که چند دقیقه بعد به محل حادثه خواهد رسید و بسیاری از موارد دیگر که میتوان به از این گونه اپلیکیشن ها استفاده نمود.



هیچ نظری موجود نیست: