۱۳۹۷-۰۱-۲۰

فیلم های تاریخی و دکور های کاربردی

ساخت دکور فیلمهای تاریخی خیلی هزینه بر است . دکور فیلمهای تاریخی بخشی از ساختمانهای زیبای شهرهای دنیای قدیم است . با ساخت این دکورها میتوان از آن برای مصارف توریستی و اقامتی استفاده نمود.
مواردی مثل ساخت تخت جمشید ، کاخ تیسفون ، میدان مشق توپخانه و ساختمانهای وابسته و بسیاری مکان های تاریخی مشابه را در محل مناسب میتوان ساخت به نحوی که بعد از فیلم برداری به عنوان موزه و یا هتل برای سایرین قابل استفاده باشد . بدین ترتیب هزینه های ساخت در هتل یا مرکز توریستی آینده قابل برگشت خواهد بود. 
به این ترتیب میتوان شهرها و مکانهای مسکونی جدیدی را با وجهه تاریخی ساخت .
روستاها و شهرهای زیادی مانند شهرهای تاریخی ایران و جهان قابل ساخت است . حسب مورد میتوان برای این گونه فیلمها امتیازاتی در نظر گرفت . تا سرمایه گذاران برای این گونه موارد تشویق گردند. 
علاوه بر ساختارهای تاریخی ، برای فیلمهای علمی تخیلی و یا آینده نگر نیز میتوان محله ها و شهر و روستاهای مناسب طراحی و اجرا نمود.
از سوی دیگر سازندگان مجتمع های مسکونی و تجاری میتوانند از فیلمسازان برای ساخت فیلم و طراحی ساختمانها ( بر اساس فیلم ) اقدام کرده و مجموعه فیلم و شهر یکیدیگر را تبلیغ خواهند کرد. این ارتباط را در موارد مشابه دیگر نیز میتوان اجرا نمود.


هیچ نظری موجود نیست: