۱۳۹۷-۰۳-۲۹

لزوم تبدیل گرمایش زمین به سرمایش زمین

پیمان پاریس قدم کوچکی بود تا کشورهای جهان را بصورت داوطلبانه به سمت کاهش تولید گازهای گلخانه ای هدایت نماید . اما این گونه فعالیتها به شدت ناکافی است .
نگاهی به وضعیت فعلی تغییرات اقلیمی در سرتاسر دنیا نشان میدهد که شرایط فعلی نیز مطلوب نبوده و در صورت تثبیت شرایط روی وضعیت فعلی ، بشر در آینده با مشکلات زیادی دست به گریبان خواهد بود .
لازم است برنامه ای برای کاهش دمای زمین به میزان قبل از صنعتی شدن ارائه و اجرا گردد.
گر چه اجرای تعهدات کشورها در پیمان پاریس با شک مواجه است ، اما لازم است متخصصان برنامه هایی را ارئه نمایند تا دمای زمین با همان شیبی که افزایش یافت ، کاهش یابد .
برای اینکار نیاز است اقدامات صورت گیرد که انجام آن بصورت میان بر توان اصلاح مشکلات اجرایی پیمان پاریس را برطرف خواهد کرد.
جایی که مصرف داروی تلخ برای بیمار سخت است و از زیر آن شانه خالی میکند ، میتوان با یک تزریق وریدی مشکل بیماری را رفع نمود.
راه های موقتی و تسکینی ، میتواند برای مجریان بسیار سخت باشد . باید ممنوعیتها و راه حل های جایگزین مطرح و از منظر قانونی اجرا گردند.
امروزه تکنولوژی های رفع مشکل وجود دارند . ( انرژیهای جایگزین - روشهای بدون آلودگی زندگی بشری و غیره ) تنها معضل عدم اجرای این فعالیتها - اینرسی وضع موجود است که در مقابل تغییرات مقاومت میکند .
درک نیاز به تغییر به همراه استفاده از مدیرانی که به تغییرات در جهت اصلاح شرایط زیستی بشریت ( و صد البته مردم کشور ایشان ) اعتقاد داشته باشند . بسیار مهم است و برای اصلاح ساختار زندگی بشر روی کره زمین ضروری میباشد .
( فعالیتهای جبرانی مثل تولید یخ در لایه های بالایی جو برای کاهش انرژی دریافتی زمین - تولید برق از انرژی آتشفشان ها - تولید بخار آب و ابر از گرمای آتشفشانها برای افزایش بارندگی در سرزمینهای خشک و غیره )



هیچ نظری موجود نیست: