۱۳۹۷-۰۳-۲۷

جمع‌آوری اشرار شهری و مشغول نمودن آنها در امور نظامی

در این که باید اشرار را از جامعه جمع نمود شکی نیست . اما هزینه نگهداری آنها در زندان خیلی زیاد خواهد شد . ضمن این که تعداد ایشان دائما در حال زیاد شدن است و خروجی ایشان از زندان نباید صورت گیرد.

زندانی نمودن افرادی اینچنینی ، باعث میشود آنها از ارزش آفرینی جامعه حذف شوند و نتوانند نقش خدمت رسانی به جامعه را ایفا نمایند. ( ارفراد جامعه باید با یکدیگر خدمتی انجام دهند و از تلاش یکیدیگر بهره مند گردند ) 

راه حل این است که بر اساس روحیات ایشان از آنها استفاده شود . افراد خشن و فوق خشن را باید در نیروهای دفاعی کشور مورد استفاده قرار داد . خشونت آنها در مواجهه با دشمن میتواند برای کشور مفید باشد . از سوی دیگر این فرصت به ایشان داده خواهد شد تا شغلی مطابق روحیات خود داشته باشند و اگر سایر موارد سلامتی روحی و روانی ایشان اجازه دهد ، ازدواج نمایند و تشکیل خانواده دهند.

در زمان صلح این افراد میتوانند مدافع و محافظ مرزهای کشور باشند و در زمان جنگ میتوانند از حدود کشور دفاع نمایند . استفاده از توانمندی منحصر به فرد آنها ، در روحیات ایشان نیز موثر خواهد افتاد و رفتار نا صواب ایشان با افراد جامعه را نیز تعدیل خواهد نمود. 

طبیعی است که تنبیه اجتماعی این افراد باید شدید تر از سایرین باشد و بر عکس تسهیلاتی برای ایشان ( به واسطه روحیات خاص آنها ) باید قائل گردید . 

افرادی که خشونت بیش از حد دارند و به ناچار باید جامعه را از شر ایشان در امان داشت نیز میتوانند در قالب شرکتهای امنیتی ( مانند شرکت بلک واتر آمریکایی ) به ارائه خدمت به جامعه بپردازند . ارتشهای دنیا در هزاره جدید به میزان گسترده ای از خدمات اینگونه شرکتهای امنیتی استفاده میکنند. ارتش ما نیز باید بتواند از خدمات مشابه بهره برداری نماید .



هیچ نظری موجود نیست: