۱۳۹۷-۰۳-۱۲

آیا تصور حمله نظامی به ایران صحیح است یا ایران 47 هزار تومانی است ؟

امروزه تحلیل گران به رفتار قلدر مآب آمریکا که نگاه میکنند می بینند قدم بعدی حمله نظامی است که با توجه به ویژگی های ایران این امر ممکن نیست . یعنی به عبارت دیگر هزینه های خیلی زیادی برای آمریکا خواهد داشت و در حالت برد و هزینه کردن در حمله نظامی ، پیروزی قطعی حاصل نخواهد شد.
اما تحلیل گران داخلی فراموش کرده اند که آمریکا در کشور ما با 47 هزار تومان حکومت را تغییر داده بود. آمریکا با این تجربه و بسیاری تجارب دیگر در سرتاسر جهان حتما نقشه های بهتری دارد .
نقل است  در زمان حکومت مصدق ، آمریکا مبلغ 47 هزار تومان برای تغییر رژیم ایران به یک نفر واسطه داده است . آن فرد واسطه مبلغ جزئی از این پول را هزینه کرده و بقیه را به جیب گذاشته است . بدین ترتیب کودتای 28 مرداد اتفاق افتاده است .
کشوری که با 47 هزار تومان عوض میشود ، نیازی به حظور نیروی خارجی ندارد . نمیتوان مطمئن بود که در این زمان نیز افراد واسطه ای وجود نداشته باشند تا با مبلغی ( که این بار از جیب ملت ایران بصورت اختلاس یا تیول داری پرداخت میشود ) مقاصد آمریکا را اجرا نمایند.
در آینده نزدیک باید منتظر فرمان واسطه ها و حرکت مزدوران بود.احتمالا  این مرحله بعدی سیاست آمریکا است . بدین ترتیب سخنان ترامپ و وزیر خارجه ایشان مشخص میشود . بازی برد یک طرفه را آغاز کرده اند . در این بازی فقط مسئله این است که چگونه سهم بیشتری از این برد را بدست آورند. خواست آنها 100% است .


هیچ نظری موجود نیست: