۱۳۹۶-۰۴-۱۹

ساخت الگوریتم یک شرکت ویرچوال, کار کردن از راه دور, بدون هزینه, با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

فراهم نمودن امكان تشكيل و انحلال شركتها با راحتترين و كم هزينه ترين روشهاي ممكن از جمله كارهايي است كه باعث توسعه احداث شركتهاي كوچك و " استارت آپ " ها ميگردد.

براي اين كار زمينه موردنياز توسط شبكه هاي متعدد اجتماعي فراهم است . حتي بعضي از اين شبكه ها اجازه فروش آنلاين را نيز از طريق شبكه اجتماعي فراهم ميكنند .

براي اين كار افراد متخصص بايد فرآيند و ساختار شركتها را طراحي و مشخص نمايند . فايلهاي آموزشي ايجاد اين شركتها در گروه هاي اجتماعي و سايتهاي اينترنتي ميتواند قرار داده شود.

از جمله مزاياي اين كار فعاليت شركتها از راه دور است . ايده شركت از جاي شروع شده و سهام شركت تشكيل ميگردد. كاركنان و سرمايه گذاران در هر كجاي كره زمين ميتوانند وارد فعاليتشركت شده و كار مشخصي را انجام دهند يا سرمايه گذاري كنند. 

با توجه به جهاني بودن فعاليت ، رقابت دستمزد جهاني باعث ميگردد تا اقتصادي ترين حالت ممكن براي اجراي كارها بروز نمايد. از طرفي سرمايه نيز با كمترين نرخ سود ممكنه ( و از آن طرف در بالاترين سود قابل دريافت ) در دسترس خواهد بود.

امكان استفاده از تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري ساير شركتها و سازمانها در سرتاسر دنيا از جمله مزاياي اين گونه شركتها است .



هیچ نظری موجود نیست: